mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > "STOP wariatom drogowym"

"STOP wariatom drogowym"

8 lipca br. ruszyła kampania prewencyjna PZU SA pod hasłem "STOP wariatom drogowym", prowadzona w ramach działań "PZU z myślą o bezpieczeństwie".

Jej celem jest budowanie wśród kierowców świadomości zagrożeń, jakie niesie ze sobą nadmierna prędkość, brawura i nieuwaga. Ma skłonić kierowców do refleksji nad własnym zachowaniem. Kampania "STOP wariatom drogowym" celowo odchodzi od tradycyjnie stosowanej w tym obszarze stylistyki moralizowania, straszenia i epatowania realistycznymi obrazami wypadków.

"STOP wariatom drogowym" to pokazanie w sposób metaforyczny rzeczywistych sytuacji na drodze i nieodpowiedzialnych postaw, odgrywanych w symboliczny sposób przez przerysowane postacie "wariatów drogowych". Ogólnopolska kampania prowadzona będzie do końca sierpnia br. równolegle w najważniejszych kanałach telewizyjnych oraz obejmie nośniki outdoor, radio, Internet i komunikację one-to one.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.