mojeauto.pl > motogazeta > Ciężarówki i Autobusy > Największa dostawa hybrydowych autobusów Volvo
ciężarówki i autobusy
ciężarówki i autobusy

Największa dostawa hybrydowych autobusów Volvo

Do Budapesztu trafiło 28 przegubowych autobusów Volvo z napędem hybrydowym. To największe dotychczas pojedyncze zamówienie, jeśli chodzi o przegubowe autobusy hybrydowe.

Największa dostawa hybrydowych autobusów Volvo
Przegubowa hybryda Volvo 7900 może pomieścić wielu pasażerów, charakteryzuje się niskim poziomem emisji hałasu i spalin, a poziom spalania paliwa jest o 30 procent niższy od porównywalnego autobusu z silnikiem diesla. - To naprawdę dobra wiadomość, że Budapeszt zdecydował się zainwestować w technologię hybrydową. Sprzedaliśmy ponad 1900 autobusów hybrydowych do miast w 21 krajach, lecz to jest do tej pory największe pojedyncze zamówienie, jeśli chodzi o przegubowe autobusy hybrydowe - powiedział Arpad Szucs, Country Manager w Volvo Buses na Węgrzech.

W ramach dostawy 28 autobusów, Volvo Buses zapewni także operatorowi T&J Busz usługi serwisowe i konserwacyjne, obejmujące również akumulatory, dla wszystkich autobusów, za stałą miesięczną opłatę.

- Klienci, którzy przechodzą na nową technologię chcą mieć poczucie bezpieczeństwa, dlatego oferujemy modele biznesowe, w których  odpowiedzialność za konserwację, w tym akumulatory, spoczywa na nas, za określoną wcześniej, stałą miesięczną kwotę - powiedział Fredrik Röstad, Przewodniczący Area East Europe w Volvo Buses.

Sprzedaż została dokonana we współpracy z węgierską spółką Rába Automotive, która również dostarczyła siedzenia do 28 autobusów hybrydowych.

Podobne wiadomości:

Honda pracuje nad hybrydą

Honda pracuje nad hybrydą

Technika 2017-01-12

Concierge zatankuje i umyje Volvo

Concierge zatankuje i umyje Volvo

Aktualności 2016-11-21

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Minibus Skody - to już 60 lat!
Minibus Skody - to już 60 lat!
Już w pierwszej połowie lat 50. XX wieku Skoda robiła pierwsze przymiarki do nowoczesnego pojazdu użytkowego. Jednobryłowa konstrukcja samonośna z silnikiem tuż za tylną osią miała być konkurencją dla Volkswagena T1.