mojeauto.pl > motogazeta > Ciężarówki i Autobusy > Scania i 120 tys. ciężarówek rocznie
ciężarówki i autobusy
ciężarówki i autobusy

Scania i 120 tys. ciężarówek rocznie

Scania chce zwiększyć produkcję sowich ciężarówek. Szwedzka firma zamierza do 2020 roku produkować rocznie 120 000 pojazdów.

Scania i 120 tys. ciężarówek rocznie
„W Europie umocniliśmy swoją pozycję i utrzymamy ją w nadchodzących latach dzięki szerokiej gamie silników Euro 6, nowemu modelowi Scania Streamline oraz ofercie „Ecolution by Scania” – te produkty i usługi pomagają naszym klientom obniżyć zużycie paliwa, a tym samym redukują wpływ transportu na środowisko naturalne.

Na naszą korzyść działa również trend polepszania efektywności transportu w krajach rozwijających się. Skupimy się na dalszym wzmacnianiu naszej obecności w kluczowych segmentach rynku”
- powiedział Martin Lundstedt prezes i dyrektor generalny Scania podczas Dnia Rynków Kapitałowych 19 września 2013 r. w Södertälje w Szwecji.

Na podstawie prognoz ekonomicznych Scania twierdzi, że do 2020 roku rynek wzrośnie na tyle, że będzie w stanie wchłonąć 15 tys. autobusów oraz 20 tys. silników. Najbliższe lata mają być jednak trudne, ale Scania mimo to spodziewa się ożywienia zwłaszcza w Azji i Afryce.

Szwedzka firma ma ambitne plany, aby usługi związane z serwisem stanowiły 25% do 30% sprzedaży. Scania cały czas rozwija system usług serwisowych i w ostatnich latach zainwestowała w sieć serwisową około 1 miliarda koron szwedzkich rocznie. Firma inwestuje również w produkcję w istniejących fabrykach i już ruszył proces mający zwiększyć wydajność do 120 tys. pojazdów. Oznacza to, że w ciągu trzech lat Szwedzi zainwestują ok. 1.5 miliarda koron szwedzkich.

Scania współpracuje również z Grupą Volkswagena i wraz z MANem szuka rozwiązań w takich obszarach jak osie, skrzynie biegów czy też hybrydowe układy napędowe. „Podczas corocznego walnego zebrania udziałowców w 2014 r. podsumujemy procedury, które zabezpieczają interesy firmy Scania i jej udziałowców przy projektach podejmowanych w ramach współpracy. Skupimy się na monitorowaniu i dokumentowaniu transakcji z partnerami, tak aby były one możliwe do zweryfikowania”, skomentował Lundstedt.

Podobne wiadomości:

Hakerzy włamali się do aut, mogą je...

auto motor i sport 0000-00-00

Nowoczesne samochody, naszpikowane elektroniką, mogą być łatwym celem ataków hakerów, którzy z twoim autem są w stanie zrobić wszystko!

Czy Volkswagen sprzeda swoje marki?

Czy Volkswagen sprzeda swoje marki?

Aktualności 2016-02-11

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.