mojeauto.pl > motogazeta > Ciężarówki i Autobusy > Scania i 120 tys. ciężarówek rocznie
ciężarówki i autobusy
ciężarówki i autobusy

Scania i 120 tys. ciężarówek rocznie

Scania chce zwiększyć produkcję sowich ciężarówek. Szwedzka firma zamierza do 2020 roku produkować rocznie 120 000 pojazdów.

Scania i 120 tys. ciężarówek rocznie
„W Europie umocniliśmy swoją pozycję i utrzymamy ją w nadchodzących latach dzięki szerokiej gamie silników Euro 6, nowemu modelowi Scania Streamline oraz ofercie „Ecolution by Scania” – te produkty i usługi pomagają naszym klientom obniżyć zużycie paliwa, a tym samym redukują wpływ transportu na środowisko naturalne.

Na naszą korzyść działa również trend polepszania efektywności transportu w krajach rozwijających się. Skupimy się na dalszym wzmacnianiu naszej obecności w kluczowych segmentach rynku”
- powiedział Martin Lundstedt prezes i dyrektor generalny Scania podczas Dnia Rynków Kapitałowych 19 września 2013 r. w Södertälje w Szwecji.

Na podstawie prognoz ekonomicznych Scania twierdzi, że do 2020 roku rynek wzrośnie na tyle, że będzie w stanie wchłonąć 15 tys. autobusów oraz 20 tys. silników. Najbliższe lata mają być jednak trudne, ale Scania mimo to spodziewa się ożywienia zwłaszcza w Azji i Afryce.

Szwedzka firma ma ambitne plany, aby usługi związane z serwisem stanowiły 25% do 30% sprzedaży. Scania cały czas rozwija system usług serwisowych i w ostatnich latach zainwestowała w sieć serwisową około 1 miliarda koron szwedzkich rocznie. Firma inwestuje również w produkcję w istniejących fabrykach i już ruszył proces mający zwiększyć wydajność do 120 tys. pojazdów. Oznacza to, że w ciągu trzech lat Szwedzi zainwestują ok. 1.5 miliarda koron szwedzkich.

Scania współpracuje również z Grupą Volkswagena i wraz z MANem szuka rozwiązań w takich obszarach jak osie, skrzynie biegów czy też hybrydowe układy napędowe. „Podczas corocznego walnego zebrania udziałowców w 2014 r. podsumujemy procedury, które zabezpieczają interesy firmy Scania i jej udziałowców przy projektach podejmowanych w ramach współpracy. Skupimy się na monitorowaniu i dokumentowaniu transakcji z partnerami, tak aby były one możliwe do zweryfikowania”, skomentował Lundstedt.

Podobne wiadomości:

Scania prezentuje nową serię R

Scania prezentuje nową serię R

Ciężarówki i Autobusy 2016-08-25

Czy Volkswagen sprzeda swoje marki?

Czy Volkswagen sprzeda swoje marki?

Aktualności 2016-02-11

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport