|
||
![]() ![]() Scania i 120 tys. ciężarówek rocznie
2013-09-24
źródło:
Scania
mojeauto.pl
Scania chce zwiększyć produkcję sowich ciężarówek. Szwedzka firma zamierza do 2020 roku produkować rocznie 120 000 pojazdów. ![]() „W Europie umocniliśmy swoją pozycję i utrzymamy ją w nadchodzących latach dzięki szerokiej gamie silników Euro 6, nowemu modelowi Scania Streamline oraz ofercie „Ecolution by Scania” – te produkty i usługi pomagają naszym klientom obniżyć zużycie paliwa, a tym samym redukują wpływ transportu na środowisko naturalne.
Na naszą korzyść działa również trend polepszania efektywności transportu w krajach rozwijających się. Skupimy się na dalszym wzmacnianiu naszej obecności w kluczowych segmentach rynku” - powiedział Martin Lundstedt prezes i dyrektor generalny Scania podczas Dnia Rynków Kapitałowych 19 września 2013 r. w Södertälje w Szwecji. Na podstawie prognoz ekonomicznych Scania twierdzi, że do 2020 roku rynek wzrośnie na tyle, że będzie w stanie wchłonąć 15 tys. autobusów oraz 20 tys. silników. Najbliższe lata mają być jednak trudne, ale Scania mimo to spodziewa się ożywienia zwłaszcza w Azji i Afryce. Szwedzka firma ma ambitne plany, aby usługi związane z serwisem stanowiły 25% do 30% sprzedaży. Scania cały czas rozwija system usług serwisowych i w ostatnich latach zainwestowała w sieć serwisową około 1 miliarda koron szwedzkich rocznie. Firma inwestuje również w produkcję w istniejących fabrykach i już ruszył proces mający zwiększyć wydajność do 120 tys. pojazdów. Oznacza to, że w ciągu trzech lat Szwedzi zainwestują ok. 1.5 miliarda koron szwedzkich. Scania współpracuje również z Grupą Volkswagena i wraz z MANem szuka rozwiązań w takich obszarach jak osie, skrzynie biegów czy też hybrydowe układy napędowe. „Podczas corocznego walnego zebrania udziałowców w 2014 r. podsumujemy procedury, które zabezpieczają interesy firmy Scania i jej udziałowców przy projektach podejmowanych w ramach współpracy. Skupimy się na monitorowaniu i dokumentowaniu transakcji z partnerami, tak aby były one możliwe do zweryfikowania”, skomentował Lundstedt. Podobne wiadomości:Czy Volkswagen sprzeda swoje marki?Aktualności 2016-02-11 Koncern z Wolfsburga może wystawić na sprzedaż niektóre ze swoich marek. Wszystko po to, aby znaleźć fundusze na pokrycie strat wywołanych zeszłoroczną aferą. Ta dotyczy oszustwa przy testach emisji spalin w silnikach wysokoprężnych. Hakerzy włamali się do aut, mogą je...auto motor i sport 0000-00-00
Nowoczesne samochody, naszpikowane elektroniką, mogą być łatwym celem ataków hakerów, którzy z twoim autem są w stanie zrobić wszystko! |
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!