mojeauto.pl > motogazeta > Finanse i prawo > J.D. Power kupione

J.D. Power kupione

Jedna z najbardziej znanych w USA firm badawczo-konsultingowych, monitorująca między innymi rynek motoryzacyjny, została przejęta przez wydawcę magazynu Business Week.

Firma McGraw-Hill uzyskała zgodę od członków zarządu przejmowanego przedsiębiorstwa na rozpoczęcie procedury zakupu.

Do tej pory kompletnie niezależna firma badawcza założona przez Jamesa Davida Powera, samodzielnie zajmowała się weryfikacją produktów. W jej zainteresowaniu leżały głównie dobra konsumpcyjne z wyższej półki, takie jak łodzie, domy, drogie polisy, usługi turystyczne, oraz właśnie oferta amerykańskiego rynku motoryzacyjnego.

Co ważne dla rynków poza USA, J.D. Powers zdecydował się na zewnętrzne pozyskanie kapitału, by sfinansować swój globalny rozwój. Oznacza to, że marka jednych z najlepszych analiz, publikująca doroczne raporty dotyczące jakości i niezawodności oparte na informacjach klientów i serwisów, rozszerzy w najbliższym czasie terytorialną powierzchnie badań poza dotychczasowe 12 centrów na świecie.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport