mojeauto.pl > motogazeta > Finanse i prawo > Jesienne barwy kampanii Futura Prime

Jesienne barwy kampanii Futura Prime

Rozpoczęła się jesienna kampania marketingowa Grupy Futura Prime, jednej z czołowych polskich firm leasingowych.

Według założeń ma ona zwrócić uwagę społeczną na leasing konsumencki i wypromować jedną z najnowocześniejszych usług leasingowych, produkt "Leasing Plus".

- Kampania, której hasło przewodnie brzmi "Kowalska ma nowego" ma charakter ogólnopolski i została skierowana zarówno do firm sektora małych i średnich przedsiębiorstw, jak i do klientów indywidualnych, otwartych na nowe możliwości korzystania z samochodu - mówi Dorota Sutor, dyrektor do spraw marketingu Grupy. Według niej, kampania powinna zwrócić uwagę na możliwości jakie daje leasing konsumencki oraz produkt "Leasing Plus", który pozwała na użytkowanie  nowego samochodu z dodatkowym pakietem usług serwisowych, a następnie wymianą na nowy model. - Zdajemy sobie sprawę, że jak dotąd ten rodzaj leasingu nie cieszył się u nas tak dużym zainteresowaniem, jak w krajach Europy Zachodniej, gdzie co trzeci leasingowany samochód trafia do klienta indywidualnego.  Dzieje się tak dlatego, że społeczeństwa zachodnie już dawno spostrzegły walory leasingu konsumenckiego, który pozwala na swobodne korzystanie z auta, bez konieczności jego posiadania. W Polsce nadal dominuje przekonanie, że samochód trzeba przede wszystkim mieć - dodaje Dorota Sutor.
Leasing jako forma finansowania auta kojarzy się z koniecznością prowadzenia działalności gospodarczej, tymczasem z związku ze zmianą  przepisów w maju jest on równie dostępny dla odbiorcy indywidualnego jak dla firmy i często bardziej atrakcyjny od kredytu.

Grupa Futura Prime zamierza promować nowy produkt dzięki zintegrowanym działaniom marketingowym. - Realizację naszej strategii rozpoczęliśmy od działań medialnych. Informacje  na temat "Leasingu Plus" zaczęły ukazywać się już w lipcu przy okazji premiery produktu. Obecnie przygotowujemy działania , które zostaną skierowane do grupy osób najbardziej zainteresowanych tego rodzaju usługą,  a zatem do ludzi aktywnych, pracujących w tzw. "wolnych zawodach", np. lekarzy, prawników, menedżerów, artystów, traktujących auto jako narzędzie pracy, które musi być niezawodne, gwarantować komfort i prestiż użytkownikowi.

Leasing Plus to druga usługa leasingu konsumenckiego, którą oferuje Grupa Futura Prime. Do tej pory klienci mogli skorzystać z produktu "Przyjazne Auto" istniejącego na rynku od prawie dwóch lat. - Nasz nowy produkt znacznie różni się od poprzedniej oferty. Jego największą zaletą są wielorakie warianty zakończenia umowy, które pozwalają użytkować ciągle nowe auto bez konieczności wykupu. To barwna, atrakcyjna usługa, która zyskuje coraz większe uznanie klientów - mówi dyrektor marketingu Grupy.

Pierwsze trzy miesiące sprzedaży produktu Leasing Plus napawają optymizmem. W okresie od połowy czerwca do końca września bieżącego roku Grupa Futura Prime podpisała z firmami i klientami indywidualnymi ponad 500 umów. Ich wartość przekroczyła sumę 26 milionów złotych.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport