"Do tej pory firmy leasingowe nie promowały swoich produktów w mediach kobiecych. Działo się tak z dwóch powodów. Po pierwsze leasing kojarzony był przede wszystkim z usługami skierowanymi do firm, a nie do klientów indywidualnych, po drugie zaś, produkty leasingowe nigdy nie były tak proste, tanie i wygodne by przyciągać uwagę kobiet" – mówi Dorota Sutor, dyrektor ds. marketingu Grupy Futura Prime.
Leasing konsumencki jest obecny na polskim rynku od trzech lat. W krajach Europy Zachodniej tego rodzaju forma finansowania samochodu jest niezwykle popularna. Dla przykładu 30 procent aut kupowanych w Niemczech przez klientów indywidualnych jest finansowanych właśnie leasingiem. "Dzieje się tak dlatego, że leasing jest dużo bardziej atrakcyjny od kredytu bankowego. Oszczędza czas związany z rejestracją, ubezpieczeniem pojazdów, posiada wiele tanich usług serwisowych i kilka opcji zakończenia umowy, które pozwalają po dwóch lub trzech latach wymieniać auto na nowe, ładniejsze, lepsze... Leasing jest prosty, wygodny i coraz tańszy. Można powiedzieć, że w sam raz dla kobiet, które potrzebują używać auta w codziennych obowiązkach" – podkreśla Dorota Sutor.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!