mojeauto.pl > motogazeta > Finanse i prawo > Leasing samochodów używanych? Dlaczego nie!

Leasing samochodów używanych? Dlaczego nie!

Leasing nowych samochodów skierowany jest głównie do przedsiębiorców wypracowujących dochody, które zapewnią spłatę rat leasingowych.

Nadal nie wszyscy wiedzą o takiej ewentualności. Możliwość leasingu samochodu używanego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t (wyłącznie z homologacją pojazdu ciężarowego) jest także proponowana przez Carcade S.A. Raty leasingowe są w takim wypadku zdecydowanie niższe, ze względu na niższą wartość pojazdu. Warto zauważyć, że samochody nowe cechuje największy spadek wartości w ciągu pierwszych 36 miesięcy. Samochody starsze niż 3-letnie są zatem o wiele tańsze, zwykle o 40%, a często są nadal w dobrym stanie technicznym. Carcade S.A. przyjęło, że wiek samochodu używanego w chwili zakończenia umowy leasingowej nie może przekraczać 6 lat. Od klienta wymagana jest wpłata wstępna w wysokości min. 25%. Kwota finansowania Carcade S.A. nie może być też większa niż 60 000 tys. złotych. Pojazd musi być nabywany od podmiotu gospodarczego - na podstawie faktury VAT. Samochód powinien mieć również stały dowód rejestracyjny. Konieczne jest również przedstawienie sądowego zaświadczenia, o braku obciążeń na rzecz osób trzecich (zastaw rejestrowy).
Finansowanie transakcji leasingu samochodów używanych odbywa się w polskich złotych. Umowy leasingowe mogą być zawierane na 24, 36 i 48 miesięcy, przy spełnieniu warunku, że maksymalny wiek pojazdu z chwilą zakończenia umowy nie może przekraczać 72 miesięcy. Leasingowany pojazd ubezpieczony jest w pełnym zakresie (OC, AC, NNW) w ramach pakietowej oferty Carcade S.A. Wyceny pojazdu dokonują rzeczoznawcy współpracujący z firmą DEKRA.
Cechy leasingu samochodów używanych są podobne jak w przypadku pozostałej oferty Carcade S.A.:
- uproszczone formalności i procedury
- minimum dokumentów
- samochód ciężarowy o masie do 3,5 t
- pierwsza wpłata od 25%
- kredytowanie do 60 tysięcy złotych
- konkurencyjna oferta finansowa
- elastyczność
- doradztwo
- bezpieczeństwo
Absolutnie niezbędne minimum dokumentów, które trzeba posiadać:
1.wpis do ewidencji działalności gospodarczej/aktualny trzymiesięczny odpis z KRS, 2.REGON,
3.decyzja o nadaniu NIP (VAT-5),
4.bankowa karta wzorów podpisów,
5.kserokopia dowodów tożsamości osób podpisujących umowę (w przypadku, gdy klientem jest podmiot działający jednoosobowo lub spółka osobowa/jawna, partnerska, komandytowa, komandytowo-akcyjna konieczne jest dostarczenie kserokopii dowodów tożsamości współmałżonka lub współmałżonków wspólników),
6.umowa spółki w przypadku, gdy klientem jest spółka cywilna
7.zaświadczenie z sądu o braku zastawu na pojeździe
8.wycena samochodu dokonana przez rzeczoznawcę firmy DEKRA
9.przynajmniej jeden z następujących dokumentów:
- deklaracja VAT-7 potwierdzona przez US,
- PIT-5/CIT-2 potwierdzony przez US,
- faktura za telefon stacjonarny lub przelew ZUS tytułem opłacenia składek ubezpieczeniowych.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Punkty karne przez internet od 24 kwietnia
Punkty karne przez internet od 24 kwietnia
Wielu kierowców długo czekało na taką możliwość. Usługa umożliwiająca sprawdzenie liczby punktów karnych jest już praktycznie gotowa. Jednak premiera nastąpi prawdopodobnie później niż to komunikowano.