mojeauto.pl > motogazeta > Finanse i prawo > Leasing samochodów używanych? Dlaczego nie!

Leasing samochodów używanych? Dlaczego nie!

Leasing nowych samochodów skierowany jest głównie do przedsiębiorców wypracowujących dochody, które zapewnią spłatę rat leasingowych.

Nadal nie wszyscy wiedzą o takiej ewentualności. Możliwość leasingu samochodu używanego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t (wyłącznie z homologacją pojazdu ciężarowego) jest także proponowana przez Carcade S.A. Raty leasingowe są w takim wypadku zdecydowanie niższe, ze względu na niższą wartość pojazdu. Warto zauważyć, że samochody nowe cechuje największy spadek wartości w ciągu pierwszych 36 miesięcy. Samochody starsze niż 3-letnie są zatem o wiele tańsze, zwykle o 40%, a często są nadal w dobrym stanie technicznym. Carcade S.A. przyjęło, że wiek samochodu używanego w chwili zakończenia umowy leasingowej nie może przekraczać 6 lat. Od klienta wymagana jest wpłata wstępna w wysokości min. 25%. Kwota finansowania Carcade S.A. nie może być też większa niż 60 000 tys. złotych. Pojazd musi być nabywany od podmiotu gospodarczego - na podstawie faktury VAT. Samochód powinien mieć również stały dowód rejestracyjny. Konieczne jest również przedstawienie sądowego zaświadczenia, o braku obciążeń na rzecz osób trzecich (zastaw rejestrowy).
Finansowanie transakcji leasingu samochodów używanych odbywa się w polskich złotych. Umowy leasingowe mogą być zawierane na 24, 36 i 48 miesięcy, przy spełnieniu warunku, że maksymalny wiek pojazdu z chwilą zakończenia umowy nie może przekraczać 72 miesięcy. Leasingowany pojazd ubezpieczony jest w pełnym zakresie (OC, AC, NNW) w ramach pakietowej oferty Carcade S.A. Wyceny pojazdu dokonują rzeczoznawcy współpracujący z firmą DEKRA.
Cechy leasingu samochodów używanych są podobne jak w przypadku pozostałej oferty Carcade S.A.:
- uproszczone formalności i procedury
- minimum dokumentów
- samochód ciężarowy o masie do 3,5 t
- pierwsza wpłata od 25%
- kredytowanie do 60 tysięcy złotych
- konkurencyjna oferta finansowa
- elastyczność
- doradztwo
- bezpieczeństwo
Absolutnie niezbędne minimum dokumentów, które trzeba posiadać:
1.wpis do ewidencji działalności gospodarczej/aktualny trzymiesięczny odpis z KRS, 2.REGON,
3.decyzja o nadaniu NIP (VAT-5),
4.bankowa karta wzorów podpisów,
5.kserokopia dowodów tożsamości osób podpisujących umowę (w przypadku, gdy klientem jest podmiot działający jednoosobowo lub spółka osobowa/jawna, partnerska, komandytowa, komandytowo-akcyjna konieczne jest dostarczenie kserokopii dowodów tożsamości współmałżonka lub współmałżonków wspólników),
6.umowa spółki w przypadku, gdy klientem jest spółka cywilna
7.zaświadczenie z sądu o braku zastawu na pojeździe
8.wycena samochodu dokonana przez rzeczoznawcę firmy DEKRA
9.przynajmniej jeden z następujących dokumentów:
- deklaracja VAT-7 potwierdzona przez US,
- PIT-5/CIT-2 potwierdzony przez US,
- faktura za telefon stacjonarny lub przelew ZUS tytułem opłacenia składek ubezpieczeniowych.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport