mojeauto.pl > motogazeta > Finanse i prawo > Monopol GETIN Leasing na rynku

Monopol GETIN Leasing na rynku

Firma GETIN Leasing rozpoczęła kampanię promocyjną opartą na grze internetowej. Celem akcji jest pozyskanie jak największej liczby nowych odbiorców witryny oraz budowa ich lojalności.

Idea kreacji oparta została na popularnej grze planszowej "Monopol", w której oprócz szczęścia o wygranej decyduje również zmysł przedsiębiorczości. W ramach GETIN Leasing Monopoly, dostępnej na stronie getinleasing.pl, gracz musi wykazać się intuicją, sprytem, refleksem oraz wiedzą. Do pokonania przygotowanych zostało kilka etapów: kasyno, urząd skarbowy, giełda, golf cup, rajd samochodowy. Nagrody przyznawane są co miesiąc, dziesięciu najlepszym uczestnikom zabawy.  

"Wraz ze wzrostem liczby użytkowników Internetu w Polsce, coraz większą uwagę zwracamy na możliwości rozwiązań webowych. Internet stał się dla nas doskonałym miejscem budowy lojalności naszych dotychczasowych oraz potencjalnych klientów. Jesteśmy przekonani, że advergaming w połączeniu z e-mail marketingiem po pierwsze poszerzy zakres odbiorców przekazu marketingowego, po drugie wzmocni identyfikację klienta z marką GETIN Leasing."- mówi Piotr Wawrzynów, Dyrektor Marketingu GETIN Leasing SA.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Fabryka Mercedesa w Jaworze - ruszyła budowa
Fabryka Mercedesa w Jaworze - ruszyła budowa
Niemiecki koncern Daimler AG rozpoczyna największą inwestycję na terenie Polski. W dolnośląskim Jaworze powstanie fabryka Mercedesa, w której będą powstawać czterocylindrowe silniki do aut osobowych. Wartość inwestycji to ok. 500 mln euro.