mojeauto.pl > motogazeta > Finanse i prawo > PIM: Najlepszym ubezpieczycielem jest...

PIM: Najlepszym ubezpieczycielem jest...

Już po raz czwarty Polska Izba Motoryzacji zorganizowała Forum Dyskusyjne Ubezpieczeń Komunikacyjnych, podczas którego, odbyło się uroczyste wręczenie nagrody "Złoty Zderzak" dla najlepszego towarzystwa ubezpieczeniowego.

W tym roku nagroda trafiła do PZU S.A. O wyniku – popartym badaniem rynku - zdecydowali właściciele i osoby odpowiedzialne w stacjach dealerskich za sprzedaż ubezpieczeń oraz likwidację szkód komunikacyjnych. Wzięli oni udział w Badaniu Satysfakcji Dealerów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, przeprowadzonym przez Polską Izbę Motoryzacji w okresie od 15 stycznia do 20 marca 2009 roku. Badnie obejmowało takie firmy jak: TU Allianz Polska S.A.; Axa; Benefia; Cigna STU; Compensa; Generali; STU Ergo Hestia; HDI Asekuracja; Link4; PZU S.A.; Uniqa; Warta.

Tegoroczna edycja konkursu różniła się nieco do poprzednich, ponieważ organizator postanowił nagrodzić nie tylko najlepsze towarzystwo ubezpieczeniowe, ale wyróżnić drugie i trzecie miejsce, które przypadło odpowiednio TU Allianz Polska S.A. i STU Ergo Hestia.

Badanie takie od czterech lat przeprowadza Polska Izba Motoryzacji. W ciągu trzech ostatnich edycji konkursu laureatem nagrody "Złoty Zderzak" było Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz Polska S.A. Tegoroczna nagroda dla firmy PZU S.A. dowodzi, że poczyniła ona spore postępy w podejściu do klienta jak i do likwidacji szkód komunikacyjnych. Z kolei druga nagroda dla TU Allianz Polska S.A. jest również bardzo wysokim wyróżnieniem świadczącym o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku. Nie jest tajemnicą, że rynek ubezpieczeń komunikacyjnych należy do trzech graczy i właśnie na trzecim miejscu znalazła się STU Ergo Hestia S.A.

Aby znaleźć się na podium firmy ubezpieczeniowe musiały uzyskać średnią ocenę (przynajmniej) na poziomie 3,7 w pięciostopniowej skali. Badanie Satysfakcji Dealerów Samochodowych ze współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi z roku na rok cieszy się coraz to większym zainteresowaniem. Tegoroczne zwycięstwo dowodzi, że towarzystwa ubezpieczeniowe po dokładnej analizie wyników, wyciągają właściwe wnioski wprowadzając tym samym działania, które przekładają się na poprawę ich wizerunku.

Końcowa klasyfikacja konkursu:
1. PZU 4,05
2. Allianz 3,85
3. STU Ergo Hestia 3,7
4. Uniqa 2,93
5. HDI Asekuracja 2,92
6. Generali 2,68
7. Compensa 2,66
8. Warta 2,55
9. Cigna STU 2,49
10. Benefia 2,48
11. Axa 2,41
12. Link4 2,23

Tematy w artykule: PIM ubezpieczenia

Podobne wiadomości:

Sposób na tańsze ubezpieczenie OC

Sposób na tańsze ubezpieczenie OC

Finanse i prawo 2016-11-09

Dzięki UFG poznasz historię swojego ubezpieczenia

Dzięki UFG poznasz historię swojego...

Aktualności 2016-07-07

Komentuj:

ep 2009-04-14

Z praktyki wiem jak się robi badania rynku, naprawde dużo zależy od ankietera jakie są końcowe wyniki. Dla mnie to mało wiarygodny artykuł.

~andrzej 2009-04-09

Kolego śmiejesz się z PZU, ale powiem ci że jest to droga firma, ale wypłaca odszkodowania na przyzwoitym poziomie i bardzo szybko.

~koman 2009-04-03

do mnie również nie przemawiają tego typu rankingi. No sorry ale jak to się nazywa złoty zderzak? dobrze że nie aluminiowy ;) gdybym miał teraz wziąć ubezpieczenie to na bank olałbym ranking i poszukał u najtańszych ubezpieczycieli m.in. link4 z którego kolega wcześniej się śmieje ale w jakieś tam części aut mają rzeczywiście tanio

~Łukasz 2009-04-01

nie wiem jakos tak srednio wierze w rzeczywiste odzwierciedlenie tego rankingu. chyba zbyt duzo przezylem juz jako kierowca.

~bombel 2009-03-31

a link4 na szarym końcu hehhehe, a gdzie libertu direct???

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport