mojeauto.pl > motogazeta > Finanse i prawo > Partnerski program Toyoty

Partnerski program Toyoty

Toyota uruchomiła na naszym rynku program partnerski dla swoich klientów. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa na rynku europejskim, którą wspólnie oferują Toyota Motor Poland oraz Toyota Bank Polska.

Uruchamiany właśnie program ma być swoistą nagrodą dla stałych klientów Toyoty, którzy kupują nowe modele tej marki, regularnie odwiedzają autoryzowane serwisy, a także będą korzystać z elektronicznej bankowości Toyota Bank Polska.
 
Program "Złota Era dla Klientów Toyoty" składa się z trzech podstawowych elementów. Pierwszy z nich to limitowana seria Gold, w której pojawiać się będą niektóre z modeli Toyoty. Na początku Yaris, nieco później Aygo, a następnie najbliższa nowość Toyoty, czyli Auris. Wersja Gold ma być dobrze wyposażona i być dostępna tylko z niektórymi silnikami. Co najważniejsze, dzięki odpowiedniej konfiguracji tych wersji ma nie być żadnych problemów z ich późniejszym, po 4-5 latach, odsprzedaniem i to po dość korzystnej cenie.
 
Drugą "nogą" programu Toyoty będzie e-banking ukierunkowany przede wszystkim na klientów banku Toyoty. Pierwsza tego typu bankowość Toyoty w Europie ma być usługą, która zapewni klientom pełny dostęp do usług drogą internetową oraz telefoniczną.
 
I wreszcie trzeci, ale chyba najważniejszy, element - program partnerski Toyota More. W skrócie polega on na zbieraniu przez klientów marki na specjalnej karcie punktów przy każdej wizycie w serwisie Toyoty, podczas zakupów części i akcesorii marki, a także zakupów u innych partnerów programu (stacje benzynowe, sklepy itp.). Oczywiście w tym ostatnim przypadku przy wykorzystaniu karty płatniczej lub kredytowej banku Toyoty. Najwięcej punktów otrzymać można za zakup nowego modelu japońskiej marki.
 
Dzięki zgromadzonym punktom można później uzyskać zniżki na inne usługi oraz kolejne modele Toyoty, można je wymienić na atrakcyjne nagrody albo uzyskać rabaty u partnerów programu. Program nie jest skierowany do klientów marki Lexus, mimo że jak wiadomo marka ta należy przecież do Toyoty.
 
 
 

 

Komentuj:

~gizik 2007-03-22

taaa, boja sie stracic klientow i na sile beda ich trzymac roznymi programami lojalnosciowymi, a i tak wszystko rozbije sie o ceny i takie tam inne warunki sprzedazy

~grabi 2007-03-20

kolejny wymysł dla snobów jezdzacych toyotami.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport