mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > 17 chętnych do budowy S5 Leszno - Kaczkowo

17 chętnych do budowy S5 Leszno - Kaczkowo

Siedemnastu wykonawców złożyło wnioski o dopuszczenie do dalszego etapu przetargu na budowę drogi S5 Poznań –Wrocław odc. Radomicko- Kaczkowo etap II  Leszno Płd. (z węzłem) - Kaczkowo - poinformowała Alina Cieślak z poznańskiego oddziału GDDKiA.

17 chętnych do budowy S5 Leszno - Kaczkowo
Wśród zainteresowanych są firmy polskie oraz  z krajów Unii Europejskiej. Następny etap przetargu to zaproszenie do składania ofert cenowych. Po zakończeniu I etapu przetargu – wstępnej kwalifikacji – Oddział zaprosi wybranych wykonawców do składania ofert cenowych. Poza ceną na wybór wykonawcy będą miały wpływ termin realizacji i okres gwarancji. Wyłonienie wykonawcy, podpisanie umowy oraz rozpoczęcie prac przewidziane jest na III kwartał 2014 roku. Zakończenie budowy i oddanie drogi do ruchu nastąpić ma w IV kwartale 2016 roku lub w II kwartale 2017 (w zależności od terminu realizacji) - szacuje GDDKiA.

Czas realizacji odcinka  Leszno Płd.( z węzłem) - Kaczkowa, o długości 9,5 km  to  maksymalnie 23 miesiące od dnia zawarcia umowy. Do okresów realizacji nie wlicza się tzw. okresów zimowych (od 15 grudnia do 15 marca). Minimalny termin wykonania zadania to 20 miesięcy od daty zawarcia umowy.

W ramach umowy wykonawca wybuduje drogę ekspresową S5 o długości 9,5 km - dwie jezdnie po dwa pasy ruchu, 1 węzeł drogowy w ciągu drogi S5:, węzeł „Leszno Południe”, łącznik klasy GP pomiędzy węzłem „Leszno Południe” a drogą krajową nr 5. Zadanie obejmie również przebudowę dróg, obiektów inżynierskich zapewniających bezkolizyjny przejazd nad i pod nimi, budowę równoległych dróg dojazdowych dla obsługi przyległego terenu, budowę 8 obiektów inżynierskich, budowę urządzeń ochrony środowiska. Wykonawca będzie odpowiadał za wykonanie i wprowadzenie stałej organizacji ruchu na drodze ekspresowej i odcinkach przebudowywanych dróg – urządzenia organizacji i bezpieczeństwa ruchu ( w tym: bariery drogowe, oznakowanie poziome i pionowe), budowę ogrodzenia drogi ekspresowej S5 oraz łącznika na całym odcinku, przebudowę istniejącej sieci uzbrojenia terenu,  wykonanie zieleni przydrożnej, wykonanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas wykonywanych robót (w tym zapewnienie dojazdu do wszystkich działek sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym przez cały czas trwania budowy), przywrócenie dróg publicznych użytkowanych przez wykonawcę w czasie budowy, w standardzie sprzed rozpoczęcia budowy, zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zarządcami Dróg, wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych pod zaplecza techniczne, socjalne, place budowy, drogi na czas budowy i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę w czasie robót i okresie usuwania wad, opracowanie dokumentacji powykonawczej, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Tematy w artykule: wielkopolskie

Podobne wiadomości:

S5 Poznań-Wrocław - podpisano ostatnią umowę

S5 Poznań-Wrocław - podpisano ostatnią umowę

Polskie drogi 2016-05-18

S5 Leszno Południe-Kaczkowo - podpisano umowę

S5 Leszno Południe-Kaczkowo - podpisano umowę

Polskie drogi 2016-05-10

Komentuj:

~Ja i mój klekot 2013-12-10

Idzie pies po desce sra po kiteczce.Pult 9 km, pult 5 km, tam pult 8 km.Tak pultacie,jak by sie nie dalo jak S8 .

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport