mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > A4 Wrocław ? Krzywa uzyska rangę autostrady

A4 Wrocław ? Krzywa uzyska rangę autostrady

Ponadstukilometrowy odcinkek A4 między Wrocławiem a Krzywą będzie za kilka lat prawdziwą autostradą. Dobudowany będzie pas awaryjny, a w niektórych miejscach - trzeci pas ruchu. Prace mają ruszyć po Euro 2012.

A4 Wrocław ? Krzywa uzyska rangę autostrady
Odcinek autostrady między Wrocławiem a Krzywą modernizowano całkiem niedawno bo w latach 2002-2006. Remont był pinie potrzebny z uwagi na zły stan nawierzchni. Według przedstawicieli GDDKiA dobudowa pasa awaryjnego w tamtym okresie opóźniłaby prace o kilka lat ponieważ wiązala się z wykupem gruntów.

Teraz planowana jest przebudowa autostrady A4. W ramach inwestycji ma powstać  pas awaryjny, a w miejscach o największym natężeniu ruchu trzeci pas ruchu – informuje Gazeta Wyborcza Wrocław.

Prace mają rozpocząć się w połowie roku 2012 i zakończyć się w 2015 r. Tradycyjnie już kierowców czekają zwężenia dróg i ograniczenie prędkości.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Audi A4
Audi A4
Cena podstawowa już od: 132 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: kombi-5dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Rusza wymiana nawierzchni na A4 - będą korki

Rusza wymiana nawierzchni na A4 - będą korki

Polskie drogi 2017-09-07

Autostrada A2 - trzeci pas w przyszłym roku

Autostrada A2 - trzeci pas w przyszłym roku

Polskie drogi 2017-10-16

Komentuj:

~kierowca 2009-11-26

dobudują pas awaryjny a zaraz potem będziemy płacić ze 25pln za przejechanie tego odcinka

~konkurs 2009-10-30

Do A4 speed ok zrozumielismy wystarczy raz napisac hehehe.

~bla 2009-10-30

I jeszcze jedno co do komfortu przejazdu drogą i wypadków. Przy uwypuklaniu stanu sieci polskich dróg jako przyczyny wszelkiego zła, łatwo zapomnieć, że polscy kierowcy nie jeżdżą wcale zbyt dobrze (do tego to legendarne poszanowanie przepisów), co przekłada się na sytuację na drogach. Innymi słowy sami sobie ludzie utrudniają życie nawzajem, a potem się dziwią, że jest jak jest. No ale przecież na najbardziej nawet zatłoczonej drodze najważniejszy jestem JA, nie? Dodatkowo dla polaków prędkość, a nie płynność ruchu jest najważniejsza, tudzież powszechne jest utożsamianie płynności z prędkością.

~bla 2009-10-30

Piotr: Harmonogram przebudowy określa się m.in. na podstawie stanu drogi, GPR i prognozy wzrostu ruchu, no i oczywiście budżetu. Ostatni GPR był w 2005, kolejny będzie w 2010. Powtórzę pytanie, które już zdarzyło mi się zadać komuś tutaj przy innym temacie i nie było odpowiedzi: - czy uważasz, że GPR jest błędny? Dlaczego? - jaką powinno się przyjąć prognozę? - czy znasz poziomy przepustowości dla dróg dwujezdniowych?

~Piotr 2009-10-30

~bla "Nie ma potrzeby"? Przejedź się od Legnicy do Wrocka w okresie najbliższych Świąt, lub w dzień powszedni pomiędzy 7-18, a wtedy sam dostrzeżesz potrzebę. Pieniądze? Warto obliczyć ile GDDKiA straciła już i ile straci w przyszłości (zwłaszcza w obliczu wzrastającego ruchu tranzytowego oraz ruchu przed EURO 2012) z powodu braku możliwości pobierania opłat na odcinku Krzywa-Wrocław, nie wspominając o częstotliwości wypadków które zdarzają się na tym odcinku........

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq nagrodzona za design
Skoda Karoq nagrodzona za design
Czytelnicy magazynu "Auto Motor und Sport" uznali Skodę za najlepiej zaprojektowanego, kompaktowego SUV-a na rynku. Czeski model zdobył 28,7 proc. głosów i pokonał aż siedemnastu rywali.