mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > A4 Wrocław ? Krzywa uzyska rangę autostrady

A4 Wrocław ? Krzywa uzyska rangę autostrady

Ponadstukilometrowy odcinkek A4 między Wrocławiem a Krzywą będzie za kilka lat prawdziwą autostradą. Dobudowany będzie pas awaryjny, a w niektórych miejscach - trzeci pas ruchu. Prace mają ruszyć po Euro 2012.

A4 Wrocław ? Krzywa uzyska rangę autostrady
Odcinek autostrady między Wrocławiem a Krzywą modernizowano całkiem niedawno bo w latach 2002-2006. Remont był pinie potrzebny z uwagi na zły stan nawierzchni. Według przedstawicieli GDDKiA dobudowa pasa awaryjnego w tamtym okresie opóźniłaby prace o kilka lat ponieważ wiązala się z wykupem gruntów.

Teraz planowana jest przebudowa autostrady A4. W ramach inwestycji ma powstać  pas awaryjny, a w miejscach o największym natężeniu ruchu trzeci pas ruchu – informuje Gazeta Wyborcza Wrocław.

Prace mają rozpocząć się w połowie roku 2012 i zakończyć się w 2015 r. Tradycyjnie już kierowców czekają zwężenia dróg i ograniczenie prędkości.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Audi A4
Audi A4
Cena podstawowa już od: 131 500 PLN brutto
Dostępne nadwozia: kombi-5dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Polskie drogi 2016-09-15

Autostrada A4 w Katowicach: ruszyły prace

Autostrada A4 w Katowicach: ruszyły prace

Polskie drogi 2016-08-08

Komentuj:

~kierowca 2009-11-26

dobudują pas awaryjny a zaraz potem będziemy płacić ze 25pln za przejechanie tego odcinka

~konkurs 2009-10-30

Do A4 speed ok zrozumielismy wystarczy raz napisac hehehe.

~bla 2009-10-30

I jeszcze jedno co do komfortu przejazdu drogą i wypadków. Przy uwypuklaniu stanu sieci polskich dróg jako przyczyny wszelkiego zła, łatwo zapomnieć, że polscy kierowcy nie jeżdżą wcale zbyt dobrze (do tego to legendarne poszanowanie przepisów), co przekłada się na sytuację na drogach. Innymi słowy sami sobie ludzie utrudniają życie nawzajem, a potem się dziwią, że jest jak jest. No ale przecież na najbardziej nawet zatłoczonej drodze najważniejszy jestem JA, nie? Dodatkowo dla polaków prędkość, a nie płynność ruchu jest najważniejsza, tudzież powszechne jest utożsamianie płynności z prędkością.

~bla 2009-10-30

Piotr: Harmonogram przebudowy określa się m.in. na podstawie stanu drogi, GPR i prognozy wzrostu ruchu, no i oczywiście budżetu. Ostatni GPR był w 2005, kolejny będzie w 2010. Powtórzę pytanie, które już zdarzyło mi się zadać komuś tutaj przy innym temacie i nie było odpowiedzi: - czy uważasz, że GPR jest błędny? Dlaczego? - jaką powinno się przyjąć prognozę? - czy znasz poziomy przepustowości dla dróg dwujezdniowych?

~Piotr 2009-10-30

~bla "Nie ma potrzeby"? Przejedź się od Legnicy do Wrocka w okresie najbliższych Świąt, lub w dzień powszedni pomiędzy 7-18, a wtedy sam dostrzeżesz potrzebę. Pieniądze? Warto obliczyć ile GDDKiA straciła już i ile straci w przyszłości (zwłaszcza w obliczu wzrastającego ruchu tranzytowego oraz ruchu przed EURO 2012) z powodu braku możliwości pobierania opłat na odcinku Krzywa-Wrocław, nie wspominając o częstotliwości wypadków które zdarzają się na tym odcinku........

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport