mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Co dalej z mostem w Mszanie?

Co dalej z mostem w Mszanie?

Alpine Bau nie będzie kontynuować budowy autostrady A1 na odcinku do węzła Świerklany do granicy państwa z Republika Czeską w Gorzyczkach, w tym budowe mostu w Mszanie. GDDKiA musi teraz wyłonić nowego wykonawcę prac. GDDKiA przewiduje, że dopuszczenie do ruchu autostrady A1 na odcinku Świerklany–Gorzyczki mogłoby nastąpić w I połowie 2014 r.

Co dalej z mostem w Mszanie?
W celu jak najszybszego oddania do dyspozycji kierowców obiektu mostowego oraz pozostałego odcinka autostrady A1, GDDKiA przygotowuje teraz dokumentację celem udzielenia zamówienia i jak najszybszego wprowadzenia nowego Wykonawcy na plac budowy. - W pierwszej kolejności wykonana zostanie naprawa uszkodzonej płyty dolnej skrzynki obiektu, zgodnie z Programem Naprawczym nakazanycm w Decyzji ŚWiNB. Jednocześnie równolegle będą wykonywane wszystkie pozostałe asortymenty robót, konieczne do zakończenia całej inwestycji. Przy założeniu współdziałania wszystkich stron procesu inwestycyjnego oraz przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, zakończenie robót budowlanych na obiekcie MA532 będzie możliwe do końca bieżącego roku. Niezwłocznie po ich zakończeniu GDDKiA złoży wniosek do ŚWINB o wydanie decyzji o pozowlenie na użytkowanie całego odcinka autostrady A1 od węzła Świerklany do węzła Mszana. Przewidujemy, że dopuszczenie do ruchu autostrady A1 na odcinku Świerklany–Gorzyczki mogłoby nastąpić w I połowie 2014 r.
Tematy w artykule: autostrady most

Podobne wiadomości:

Wszystkie autostrady w Polsce będą płatne!

Wszystkie autostrady w Polsce będą płatne!

Polskie drogi 2016-12-21

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Polskie drogi 2016-09-15

Komentuj:

~warszawiak 2013-05-28

Nareszcie po 2-ch tygodniach od odstąpienia od budowy przez Alpine Bau pojawiła się w ogóle na tym portalu ta informacja. Zwróciłem wczoraj na to uwagę w artykule: "Przybędzie 50 km nowych tras" z dnia 27.05.2013 r. A teraz do rzeczy. Takiej grandy, jaka występuje na moście w Mszanie na A1, to nawet GDDKiA chyba wcześniej nie wywinęła. Caly ten cyrk trwa od 2009 r., a końca nie widać. Obecnie odcinek A1 Mszana-Świerklany ma już prawie 3,5 roku opóźnienia, a jezeli go otworzą "w 1-szej połowie 2014 r"., to z ponad 4-ro letnim opóźnieniem !!! Swoją drogą w obecnej sytuacji określenie, cytuję: "w I połowie 2014 r." jest super bezczelne; może od razu powiedzieć: " do końca obecnej dekady", czyli do końca...2020 r. Najciekawsze jest to, że nikt z odpowiedzialnych za to urzędasów z GDDKiA oraz ministerstwa transportu, nie czuje się winnym. A dawno powinni już dyscyplinarnie wylecieć z pracy na zbity pysk bez prawa do jakiejkolwiek odprawy.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Po ośmiu latach przyszedł czas na następcę Skody Yeti. Nowy model zmienił się tak bardzo, że otrzymał nową nazwę - Karoq. Znamy już pierwsze szczegóły na temat kompaktowego SUV-a z Mlada Boleslav.