mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Decyzja środowiskowa dla S11 Koszalin-Szczecinek

Decyzja środowiskowa dla S11 Koszalin-Szczecinek

Została wydana decyzja środowiskowa dla dostosowania drogi krajowej nr 11 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku Koszalin – początek obwodnicy Szczecinka. Decyzja ta określa przebieg przyszłej S11 na długości około 70 kilometrów. Realizacja inwestycji planowana jest po roku 2013.

Decyzja środowiskowa dla S11 Koszalin-Szczecinek
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska wybrała na odcinku Koszalin - Grzybnica wariant VI (społeczny), który omija podlegające intensywnej urbanizacji tereny na południe od Koszalina. Na dalszym odcinku przebieg zgodny jest z wariantem V.

Nowa trasa będzie miała parametry dwujezdniowej drogi ekspresowej o dwóch pasach ruchu w każdą stronę (docelowo po trzy pasy ruchu w każdą stronę). Połączenie z innymi drogami będzie możliwe przez 6 węzłów drogowych, zaprojektowano 10 miejsc obsługi podróżnych. Na trasie przewidziano powstanie 59 przejść i przepustów dla zwierząt, w tym 3 dużych przejść górnych o szerokości co najmniej 50 m. i estakada o długości około 550 metrów. Poza budową drogi ekspresowej, w zakres przedsięwzięcia będzie wchodzić ponadto przebudowa odcinków istniejących dróg krzyżujących się z trasa główna oraz przebudowa kolidujących z nią sieci infrastrukturalnych nadziemnych i podziemnych.

Podobne wiadomości:

Kolejna fabryka części samochodowych w Polsce

Kolejna fabryka części samochodowych w Polsce

Aktualności 2017-10-26

Droga S1 – nie ma chętnych na budowę odcinka

Droga S1 – nie ma chętnych na budowę odcinka

Polskie drogi 2018-01-15

Komentuj:

~adam 2012-01-03

ta droga barany jest bardzo potrzebna, bo teraz turystom np. z Wrocławia jadącym przez Poznań czas w ekstremalnych przypadkach przejechania tych 450km zajmuje nawet 9 godzin. To nie żart... w lepszych przypadkach 7 godzin. Skrócenie czasu przejazdu do 4h przez budowę s5 Poznań-Wrocław i oczywiście odcinek z Poznania do Kołobrzegu (też Mielna i okolicznych miejscowości) pozwoli np. na wypady weekendowe, częstsze niż dotychczas i co równie ważne może część mieszkańców innych rejonów powróci na wczasy bo aktualnie ze śląska także turyści poruszający się samochodami mają o niebo lepszy dojazd do trójmiasta - o "Warszawiakach" już nie wspominam. Jak tak dalej pójdzie to przyjazd do Kołobrzegu czy okolic będzie się kojarzył z przykrymi doświadczeniami i coraz mniej ludzi będzie na takie doświadczenia miało ochotę skoro łatwiej będzie przyjechać gdzie indziej... choćby wkrótce przez s3/ s6 pojadą spokojnie do Świnoujścia, Międzyzdrojów a Kołobrzeg.... zostanie dla niemieckich emerytów..

~Alfista 2011-10-11

Czy my mamy jakieś priorytety w tym kraju?! Naprawdę... Po co rezerwa pod trzeci pas? Po co w ogóle ta droga? Ile tam aut jeździ 5-7 tys na dobę? Żeby nie wytykać palcem na odcinku Koszalin-Kołobrzeg ruch jest dwa razy większy i tam taka dwujezdniówka mogła by się przydać. Ale chyba najpierw powinniśmy budować takie drogi tam gdzie jeździ 40-50tys pojazdów na dobę - a takich w Polsce nie brakuje i w dodatku te drogi muszą czekać i czekać!

~Jacek 2011-10-10

A TAM.. ZA 100 LAT ,jeszcze cha ,cha dwujezdniowa w ....lesie ,po grzyba wam tam taki zajeb...y wypas.W dużych aglomeracjach to luksus a WY chcecie mieć taka drogę.Turystom i grzybiarzom też taka droga nie potrzebna.Bardziej by się przydała obwodnica Koszalina (s6) i droga S11 Z z Koszalina do Kołobrzegu.

~Znawca 2011-10-08

Niby co będzie? To tylko DŚU, na razie i tak nie ma kasy żeby ją budować i to żadna tajemnica.

~raiders z ciemnogrodu 2011-10-08

po euro i wyborach dalej będzie to co teraz :( a za 4 lata ludek znowusz na nich zagłosuje :(

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.