mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Decyzja środowiskowa dla S11 Koszalin-Szczecinek

Decyzja środowiskowa dla S11 Koszalin-Szczecinek

Została wydana decyzja środowiskowa dla dostosowania drogi krajowej nr 11 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku Koszalin – początek obwodnicy Szczecinka. Decyzja ta określa przebieg przyszłej S11 na długości około 70 kilometrów. Realizacja inwestycji planowana jest po roku 2013.

Decyzja środowiskowa dla S11 Koszalin-Szczecinek
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska wybrała na odcinku Koszalin - Grzybnica wariant VI (społeczny), który omija podlegające intensywnej urbanizacji tereny na południe od Koszalina. Na dalszym odcinku przebieg zgodny jest z wariantem V.

Nowa trasa będzie miała parametry dwujezdniowej drogi ekspresowej o dwóch pasach ruchu w każdą stronę (docelowo po trzy pasy ruchu w każdą stronę). Połączenie z innymi drogami będzie możliwe przez 6 węzłów drogowych, zaprojektowano 10 miejsc obsługi podróżnych. Na trasie przewidziano powstanie 59 przejść i przepustów dla zwierząt, w tym 3 dużych przejść górnych o szerokości co najmniej 50 m. i estakada o długości około 550 metrów. Poza budową drogi ekspresowej, w zakres przedsięwzięcia będzie wchodzić ponadto przebudowa odcinków istniejących dróg krzyżujących się z trasa główna oraz przebudowa kolidujących z nią sieci infrastrukturalnych nadziemnych i podziemnych.

Podobne wiadomości:

Co z trasą S6 na Pomorzu?

Co z trasą S6 na Pomorzu?

Polskie drogi 2016-12-06

S8 Łódź - Wieluń - działa pierwsza stacja benzynowa

S8 Łódź - Wieluń - działa pierwsza stacja...

Polskie drogi 2016-12-06

Komentuj:

~adam 2012-01-03

ta droga barany jest bardzo potrzebna, bo teraz turystom np. z Wrocławia jadącym przez Poznań czas w ekstremalnych przypadkach przejechania tych 450km zajmuje nawet 9 godzin. To nie żart... w lepszych przypadkach 7 godzin. Skrócenie czasu przejazdu do 4h przez budowę s5 Poznań-Wrocław i oczywiście odcinek z Poznania do Kołobrzegu (też Mielna i okolicznych miejscowości) pozwoli np. na wypady weekendowe, częstsze niż dotychczas i co równie ważne może część mieszkańców innych rejonów powróci na wczasy bo aktualnie ze śląska także turyści poruszający się samochodami mają o niebo lepszy dojazd do trójmiasta - o "Warszawiakach" już nie wspominam. Jak tak dalej pójdzie to przyjazd do Kołobrzegu czy okolic będzie się kojarzył z przykrymi doświadczeniami i coraz mniej ludzi będzie na takie doświadczenia miało ochotę skoro łatwiej będzie przyjechać gdzie indziej... choćby wkrótce przez s3/ s6 pojadą spokojnie do Świnoujścia, Międzyzdrojów a Kołobrzeg.... zostanie dla niemieckich emerytów..

~Alfista 2011-10-11

Czy my mamy jakieś priorytety w tym kraju?! Naprawdę... Po co rezerwa pod trzeci pas? Po co w ogóle ta droga? Ile tam aut jeździ 5-7 tys na dobę? Żeby nie wytykać palcem na odcinku Koszalin-Kołobrzeg ruch jest dwa razy większy i tam taka dwujezdniówka mogła by się przydać. Ale chyba najpierw powinniśmy budować takie drogi tam gdzie jeździ 40-50tys pojazdów na dobę - a takich w Polsce nie brakuje i w dodatku te drogi muszą czekać i czekać!

~Jacek 2011-10-10

A TAM.. ZA 100 LAT ,jeszcze cha ,cha dwujezdniowa w ....lesie ,po grzyba wam tam taki zajeb...y wypas.W dużych aglomeracjach to luksus a WY chcecie mieć taka drogę.Turystom i grzybiarzom też taka droga nie potrzebna.Bardziej by się przydała obwodnica Koszalina (s6) i droga S11 Z z Koszalina do Kołobrzegu.

~Znawca 2011-10-08

Niby co będzie? To tylko DŚU, na razie i tak nie ma kasy żeby ją budować i to żadna tajemnica.

~raiders z ciemnogrodu 2011-10-08

po euro i wyborach dalej będzie to co teraz :( a za 4 lata ludek znowusz na nich zagłosuje :(

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport