mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > GDDKiA z tytułem „Diament polskiej infrastruktury”

GDDKiA z tytułem „Diament polskiej infrastruktury”

GDDKiA jest pozytywnie postrzegana przez branżę budowlaną jako zarządca procesami inwestycyjnymi, które realizuje w optymalny sposób przy zachowaniu interesu Skarbu Państwa. Potwierdzeniem tego jest przyznanie wspólnej nagrody zamawiającemu oraz wykonawcy za sprawną realizację kontraktu związanego z dokończeniem budowy autostrady A4 pomiędzy Tarnowem i Dębicą.

GDDKiA z tytułem „Diament polskiej infrastruktury”
Kapituła konkursowa w kategorii „Inwestycja roku” przyznała Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz konsorcjum firm Budimex S.A. i Strabag Sp. z o.o. nagrodę „Diament Polskiej Infrastruktury” za budowę autostrady A4, odcinka Tarnów-Dębica oddanego do ruchu 30 października 2014 roku. Jest to nagroda dla „Wykonawcy i Inwestora, którzy dzięki efektywnej współpracy zrealizowali inwestycję o istotnym znaczeniu dla rozwoju polskiej infrastruktury”. Pokazuje ona jak współpraca prowadzona bezpośrednio przy realizowanych zadaniach przynosi dobre efekty dla naszego kraju.

„Diament Polskiej Infrastruktury” w dniu 19 lutego 2015 roku na uroczystej gali z rąk Przewodniczącego Komisji Infrastruktury, Stanisława Żmijana wspólnie odebrali   Ewa Tomala-Borucka - p.o. Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, Dariusz Blocher - Prezes Zarządu, dyrektor generalny Budimeksu SA oraz Alfred Watzl - Członek Zarządu STRABAG Sp. z o.o.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Audi A4
Audi A4
Cena podstawowa już od: 132 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: kombi-5dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

A1 Tuszyn - Częstochowa - niebawem ruszy przetarg

A1 Tuszyn - Częstochowa - niebawem ruszy...

Polskie drogi 2017-06-19

Autostrada A4 – oddano do użytku węzeł Rudno

Autostrada A4 – oddano do użytku węzeł Rudno

Polskie drogi 2017-06-13

Komentuj:

Jotgie 2015-03-02

ZDZIWIENIE! Nagroda, że dokończono opóźnioną autostradę?!nPoza tym sporo współpracowałem z różnymi oddziałami (i działami) GDDKiA i uważam, że tej "firmie" brakuje po prostu "ludzkiego" podejścia do realizowanych inwestycji. Owszem, rolą GDDKiA jest reprezentowanie interesu państwa, jednak prawie ZAWSZE odbywa się do kosztem Wykonawców. I nie mam tu na myśli błędów wykonawczych tylko ZAWSZE kosztami wątpliwości odbiorowych do czasu wyjaśnienia obciąża się właśnie Wykonawców, którzy czasami miesiącami muszą czekać na DUŻE pieniądze z powodu wątpliwości co do odbioru "groszowego" elementu!nW moim przypadku zatrzymano kilkumilionową płatność (zamiast potrącić równowartość elementu) z powodu braku stopnia zagęszczenia gruntu przy jednym wpuście ulicznym! A pewno to nie był odosobniony przypadek!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Droga S3 do granicy – powstanie do 2023 roku
Droga S3 do granicy – powstanie do 2023 roku
Minister infrastruktury i budownictwa Andrzej Adamczyk zadeklarował kilka dni temu, że ostatni odcinek trasy ekspresowej S3 powstanie do 2023 roku. Chodzi o fragment, który połączy Bolków z czeską granicą w Lubawce.