mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Koniec remontu DW 690 w Ciechanowcu

Koniec remontu DW 690 w Ciechanowcu

Zakończyła się modernizacja placu 3 Maja i ulicy Mickiewicza w Ciechanowcu, przez które przebiega droga wojewódzka nr 690. Inwestycja zrealizowana przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich kosztowała blisko 7 mln zł.

Koniec remontu DW 690 w Ciechanowcu
W piątek 5 grudnia 2008 roku oficjalnie zakończono przebudowę wiodącego przez plac 3 Maja i ulicę Mickiewicza w Ciechanowcu odcinka drogi wojewódzkiej nr 690. W obecności przedstawicieli władz samorządowych województwa podlaskiego i gminy Ciechanowiec, wykonawców i podwykonawców poszczególnych zadań, dyrektor Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku Piotr Dzierżanowski podsumował wykonanie projektu.

Oficjalnego otwarcia drogi dokonali dyrektor generalny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego Andrzej Kurpiewski, zastępca dyrektora ds. inwestycji PZDW Grzegorz Gabrian, burmistrz Ciechanowca Mirosław Reczko, radna Rady Miejskiej w Ciechanowcu Monika Agata Więzowska oraz ksiądz prałat Kazimierz Siekierko.

Inwestycja została zrealizowana przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w latach 2005-2008. W tym czasie wykonano nową nawierzchnię na powierzchni 11 072 m², ułożono nowe chodniki i zjazdy na 5 899 m², poza tym wybudowano 946 m² parkingów z kostki betonowej oraz 1 404 mb kanalizacji deszczowej i 425 mb sieci telekomunikacyjnej. Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł ponad 6,9 mln zł.

Podobne wiadomości:

S61 Szczuczyn – Raczki - ruszył przetarg

S61 Szczuczyn – Raczki - ruszył przetarg

Polskie drogi 2016-04-20

DW902 najlepszą inwestycją komunalną w kraju

DW902 najlepszą inwestycją komunalną w kraju

Polskie drogi 2016-05-27

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda po raz kolejny nie pozostawiła szans konkurentom. Cały rynek samochodów nowych zanotował wzrosty, ale czeska marka wyraźnie zwiększyła dystans w stosunku do konkurentów. Skoda była najchętniej wybieraną marką w Polsce wśród klientów indywidualnych i flotowych.