mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Kraków: Drugi etap przetargu na budowę obwodnicy

Kraków: Drugi etap przetargu na budowę obwodnicy

Do drugiego etapu przetargu na budowę 2,4 km odcinka drogi krajowej nr 94 (fragmentu północnej obwodnicy Krakowa), zakwalifikowało się 8 firm i konsorcjów. Oferty zostaną otwarte na początku września, a głównym kryterium wyboru wykonawcy będzie cena.

Kraków: Drugi etap przetargu na budowę obwodnicy
Pod koniec maja bieżącego roku krakowski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłosił dwustopniowy przetarg ograniczony na wybór wykonawcy odcinka północnej obwodnicy Krakowa od węzła Radzikowskiego do węzła Modlnica. W postępowaniu przetargowym mogły startować jedynie firmy spełniające określone warunki. Do drugiego etapu mogło zostać zaproszonych maksymalnie dziesięć firm. Ostatecznie potencjalnych wykonawców jest ośmiu:
  1. STRABAG Sp. z o.o.,
  2. BUDIMEX DROMEX S.A.,
  3. Konsorcjum firm: MOTA-ENGIL POLSKA S.A. i MOTA-ENGIL, ENRENHARIA E CONSTRUCAO S.A.,
  4. SKANSKA S.A.,
  5. Konsorcjum firm: POLIMEX-MOSTOSTAL S.A. i DOPRASTAV A.S.,
  6. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o., HIMMEL I PAPESCH OPOLE Sp. z o.o. i Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.,
  7. Konsorcjum firm: MOSTOSTAL WARSZAWA S.A. i ACCIONA INFRAESTRUCTURAS S.A.,
  8. Konsorcjum firm: EUROVIA POLSKA S.A., EUROVIA BETON, EUROVIA VERKEHRSBAU UNION GmbH i Zakład Robót Mostowych MOSTMAR Marcin i Grzegorz Marcinków Spółka Jawna.
Otwarcie ofert wyznaczono na 4 września bieżącego roku. Ostatecznym kryterium wyboru wykonawcy będzie cena. Zwycięzca będzie miał na realizację kontraktu dwa lata od momentu podpisania umowy.

Zakres inwestycji obejmuje budowę dwujezdniowej drogi pomiędzy osiami węzłów Radzikowskiego i Modlnica, wraz z połączeniem z istniejącą drogą krajową nr 94 Olkusz-Kraków za pomocą dwupoziomowego skrzyżowania typu koniczyna, przebudowę i budowę istniejącej drogi krajowej nr 94 (Olkusz - Kraków) na długości około 1,6 km, budowę dróg lokalnych i dojazdowych, obiektów mostowych, zabezpieczeń skarp wykopów na drodze dojazdowej, budowę kanalizacji deszczowej i odwodnienia jezdni, przepustów, ekranów akustycznych, zbiorników retencyjnych, oświetlenia ulicznego oraz przebudowę wszystkich kolidujących sieci.

Podobne wiadomości:

Utrudnienia na DK nr 51 w Olsztynie

Utrudnienia na DK nr 51 w Olsztynie

Polskie drogi 2016-09-15

Rusza budowa S8 Przeszkoda – Paszków

Rusza budowa S8 Przeszkoda – Paszków

Polskie drogi 2016-08-26

Komentuj:

~Alfista 2008-07-31

Niech wreszcie domkną tą obwodnicę! Babrzą się odcinkami po 2km... ech...

~Alfista 2008-07-31

Dokładnie - jakość jest teoretycznie zunifikowana w dokumentacji przetargowej. Chyba, że będą oszustwa. Ale z tym nie jest już tak tragicznie - na A2 autostrada wielkopolska zrobiła odcinek nie tak jak trzeba, zaczął się sypać i będą go (na własny koszt) przebudowywać (a nie tylko remontować!). W tym wypadku oszustwo spowoduje sporą stratę dla tego kto oszukiwał, więc sądzę, że jest to jakiś straszak na wykonawców co chcieli by "zaoszczędzić"...

~V 2008-07-29

Jaksc wszystkich ofert jest taka sama bo projekt zrobiony i jakakolwiek wybrana firma bedzie budowala wedlug projektu i materialow wyznaczonych przez projekt (chyba ze bedzie oszostwo jak na budowie obwodnice gorzowa wielkopolskiego).

~chłop z mazur 2008-07-29

a jakoś[ć] to będzie

~kibic 2008-07-29

znowu głównym kryterium będzie cena a kiedy wreszcie będzie jakość ???

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport