mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Lubelska inwestycja 2006

Lubelska inwestycja 2006

Od symbolicznego wbicia łopaty rozpoczęła się realizacja największej w roku 2006 inwestycji drogowej w wojewodzie lubelskim - modernizacja drogi wojewódzkiej nr 812. Przebudowa 31 kilometrowego odcinka pochłonie około 26 mln złotych.

Lubelska inwestycja 2006

Zadanie pod nazwą "Przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 812 na odcinku Biała Podlaska - Wisznice o łącznej długości 31 km jest realizowane przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie i współfinansowane przez Unię Europejską z EFRR. Jest to pierwsze zadanie rozpoczynane w ramach ZPORR w roku 2006. Wartość robót przewidzianych umową wyniesie około 26 mln zł, z czego 75% sfinansuje Unia Europejska, a 25% budżet Województwa Lubelskiego. Wykonawcą robót jest konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych w Lublinie jako lider konsorcjum i Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Białej Podlaskiej

Zakres robót obejmuje wzmocnienie istniejącej nawierzchni, wykonanie nowych chodników, zjazdów, krawężników, oznakowanie poziome i pionowe, wykonanie kanalizacji deszczowej w Wisznicach, przebudowę kolizji energetycznych i telekomunikacyjnych oraz urządzenie zieleni.

Droga nr 812 jest ważnym szlakiem komunikacyjnym w regionie lubelskim województwie ze względu na położenie w strefie nadgranicznej i połączenie z drogą krajową nr 63, która biegnie do przejścia granicznego w Sławatyczach oraz z drogą wojewódzką nr 816 łączącą przejścia graniczne w Terespolu, Sławatyczach, Dorohusku i Zosinie.

Przeczytaj także:

Spokojniej w przygranicznych Okopach (2005-12-07)

Parczew-Sośnica - droga gotowa  (2005-12-07)

 

Tematy w artykule: drogi przygraniczne lubelskie

Podobne wiadomości:

Znamy wykonawcę części trasy Via Carpatia

Znamy wykonawcę części trasy Via Carpatia

Polskie drogi 2017-08-24

S19 - trwają intensywne prace

S19 - trwają intensywne prace

Polskie drogi 2017-06-11

Rusza drugi etap przetargu na budowę fragmentu trasy Via Carpatia z Lublina do Kraśnika – poinformował pod koniec tygodnia wiceminister infrastruktury i budownictwa Jerzy Szmit. W tym roku zostanie podpisana umowa na wykonanie prac, które potrwają 36 miesięcy.

Komentuj:

~hellboy 2006-08-10

I już prawie skończyli :)

~hellboy 2006-05-29

No w końcu koniec jeżdżenia po dziurach czasem dochodzących nawet do 50 cm głębokości :) tyle lat czekaliśmy i w końcu sie udało

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.