mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Milion pojazdów skorzystało z AOW

Milion pojazdów skorzystało z AOW

Mija pierwszy miesiąc od uruchomienia całej Autostradowej Obwodnicy Wrocławia. Obwodnica od samego początku spełnia swoje zadanie - rozwiązując problem komunikacyjny Wrocławia - przejmując ruch tranzytowy z centrum i jednocześnie usprawniając ruch lokalny w mieście. Każdego dnia z AOW korzysta kilkadziesiąt tysięcy pojazdów. Przez miesiąc Obwodnicą przejechało ich już milion!

Milion pojazdów skorzystało z AOW
Dzięki 7 dużym węzłom autostradowym w ciągu kilku minut można przedostać się ze skrajnych punktów w mieście. AOW zapewnia szybkie i wygodne połączenie autostrady A4 z Portem Lotniczym, Stadionem Miejskim wybudowanym na EURO 2012 oraz trasami wylotowymi z miasta w kierunku m.in. Warszawy i Poznania.

Autostradowa Obwodnica Wrocławia, to ponad 35 kilometrowa trasa przygotowana na przejęcie największego natężenia ruchu pojazdów i wyprowadzenie go poza Wrocław i dalej - w kierunku Warszawy - dzięki połączonej z AOW budowanej trasie ekspresowej S8 (na odcinku dolnośląskim Wrocław-Syców).

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Audi A8
Audi A8
Cena podstawowa już od: 376 500 PLN brutto
Dostępne nadwozia: sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Polskie drogi 2016-09-15

Autostrada A4 w Katowicach: ruszyły prace

Autostrada A4 w Katowicach: ruszyły prace

Polskie drogi 2016-08-08

Komentuj:

~weteran 2011-10-05

obwodnica, jak sama nazwa wskazuje jest dla ruchu obodowego czyli tranzytu, a to bardzo duzo gdy TIRy zamiast wlec sie przez miasto jada obwodnica, nie chcecie korkow budujecie trasy srednicowe, usprawnijcie inzynierie ruchu na ulicach- modyfikacja skrzyzowan, lepsza kontrola swiatel na skrzyzowanich itd a przede wszystkim rozwijac komunikacje publiczna, kolej podziemna czy LRT, pozdrawiam wroclawian

~maras49 2011-10-04

a więc znowu źle - jak zwykle w tym kraju : zaczynają budowę to mówią jak to będzie dobrze i wspaniale a jak skończyli - "przecież mówiłem, że to nie rozwiąże problemu" - masakra Rodacy. W ten sposób nigdy nie będziecie mieli dobrze nawet jak Wy uchwycicie "ster władzy". Pozdrawiam.

~jumper 2011-10-01

do : Jotgie i Klasyk : macie racje - faktycznie - zmienilem lekarza i mam nowe recepty . A co najwaniejsze - dzieki Autostradowej Obwodnicy Wroclawia wczoraj przez miasto przejechalo tylko 14 samochodow osobowych i jeden woz drabiniasty . reszta jezdzi juz tylko obwodnica . magistrat sie cieszy bo okazalo sie ze wroclaw jest najlatwiej przejezdnym miastem w europie i na 30 lat mamy spokoj z nowymi inwestycjami . teraz na powaznie : przez 60 lat po wojnie nie tknieto przy tym "niechcianym" w PRL miescie palcem i jesli ktos mysli ze AOW rozwiaze problemy z logistyka ruchu we wroclawiu to niech przejedzie sie "po staremu" przez miasto a nie obwodnica . nie wiem gdzie robiono badania o ktorych pisze Jotgie ale na pewno nie na trasie W-Z czy na Hallera . Zaniedbania sa ogromne niestety i mimo ze ciesze sie z AOW ogromnie - mnie osobiscie ona zycia zbytnio nie ulatwila... pozdrawiam

~Klasyk 2011-10-01

Zgadzam się z przedmówcą. Korki pozostaną, gdyż reszta systemu wewnątrz miasta nie zmieniła się. Póki co... Tranzyt - a temu służy przede wszystkim AOW - faktycznie wyniósł się z miasta. Poza tym może dojechać do punktów docelowych z różnych kierunków (niewątpliwa zaleta). Zelżał ruch na kierunkach wlotowych, chociaż nie wszędzie (Żmigrodzka, Mirków). To jednak zmieni się czasem, gdy gotowe będą łączniki AOW - OŚR i wylot S-8 w kierunku Oleśnicy i dalej Sycowa. Już dzisiaj jadąc np. z Leśnicy do wylotu na Warszawę zyskuje się sporo czasu. Poczekajmy jeszcze trochę na Wschodnią Obwodnicę, a zmiana będzie b. znacząca. Niestety, mieszkając na co dzień pod Warszawą, mogę jedynie zazdrościć mojemu rodzinnemu miastu AOW i zmian, które ona za sobą pociąga... A wiecznym malkontentom życzę, aby zmienili leki lub lekarza. A może jedno i drugie?

Jotgie 2011-09-30

Czytam poprzednie posty i się... dziwię! Milion mniej pojazdów w ciągu miesiącu przejeżdża przez centrum Wrocławia a prawie wszyscy narzekają! Można wysnuć z tych wypowiedzi wniosek: AOW BYŁA NIEPOTRZEBNA, BO NIC NIE ZMIENIŁA! Tymczasem wg badań średnia prędkość poruszania się w mieście w godzinach szczytu wzrosła z ok. 20 km/godz do 29 km/godz. To aż o 50%! Doprawdy, ciężko ludziom dogodzić! PS. często jeżdżę z Poznania do Katowic - dla mnie to minimum 30 min. krótsza droga (w godzinach szczytu - godzinę!)!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport