Podstawowa różnica między tymi wariantami to przebieg obwodnicy przez Krzywólkę- jeden przecina Krzywólkę, drugi wariant omija Krzywólkę. Uczestnicy spotkania zaakceptowali wariant omijający Krzywólkę.
Dwupasmowa obwodnica według przedstawionego projektu będzie biegła od drogi Suwałki- Augustów na wysokości Dubowa, w pobliżu lotniska, następnie za nowym cmentarzem parafii Piotra i Pawła, za pomnikiem Powstańców Styczniowych i dalej do Szwajcarii, gdzie połączy się z drogą Suwałki- Budzisko.
Na spotkaniu wyjaśniono wątpliwości jakie pojawiły się w czasie projektowania przebiegu suwalskiej obwodnicy. Chodzi tutaj przede wszystkim o przebieg obwodnicy w pobliżu projektowanego suwalskiego lotniska oraz przebieg obwodnicy przez Szwajcarię. Uczestnicy spotkania przystali na wariant projektowanej obwodnicy najbardziej zbliżony do obecnego przebiegu drogi nr 8 w Szwajcarii.
Przeczytaj także:
Prezydent za obwodnicą zachodnią Suwałk (2006-12-20)
Wątpliwa argumentacja za obwodnicą w dolinie Rospudy? (2007-03-09)
Trasa Generalska w Białymstoku (2007-02-06)
Budowa obwodnicy Wasilkowa rozpoczęta (2007-02-15)
Obwodnica Łomży za 7 lat (2006-09-01)
Obwodnica, która uczy cierpliwości (2006-06-19)
Ostatnie komentarze z Forum mojeauto.pl:
Dodaj swój komentarz +