mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Obwodnica Białej Podlaskiej z nowym węzłem

Obwodnica Białej Podlaskiej z nowym węzłem

Po kilkunastu miesiącach prac oddano do użytku bezkolizyjny węzeł na obwodnicy Białej Podlaskiej. 16 grudnia Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego wydał pozwolenie na użytkowanie węzła i tuż po otrzymaniu decyzji puszczono ruch przez nowy obiekt. W miejscu dawnego niebezpiecznego skrzyżowania DK2 z ul. Janowską powstał wiadukt i łącznice umożliwiające bezkolizyjną jazdę.

Obwodnica Białej Podlaskiej z nowym węzłem
Pozwolenie na użytkowanie węzła nie oznacza zakończenia prac przy przebudowie obwodnicy. Drogowcy potrzebują jednego słonecznego dnia by położyć ok. 400 metrowy odcinek ostatniej warstwy bitumicznej nawierzchni pod wiaduktem. Pozostaną jeszcze do wykonania prace porządkowe przy zagospodarowaniu zieleni – informuje GDDKiA oddział w Lublinie.

Przebudowa 11-kilometrowego odcinka obwodnicy Białej Podlaskiej wieńczy zmiany jakie w ostatnich latach przeszła DK2 na terenie Lubelszczyzny. Równa nawierzchnia trasy prowadzi do przejścia granicznego w Terespolu. Teraz tak samo jest na odcinku obwodnicy Białej Podlaskiej. Oprócz bezkolizyjnego węzła przebudowano pozostałe skrzyżowania wydzielając lewoskręty, a na skrzyżowaniu z ul. Terebelską pojawiła się sygnalizacja świetlna. Powstały drogi dojazdowe dla ruchu lokalnego. Wzdłuż trasy ustawiono ekrany akustyczne.

Przebudowa blisko 100-kilometrowego odcinka DK2 pomiędzy Siedlcami i Terespolem ruszyła w 2006 roku. Inwestycja współfinansowana jest z Funduszu Spójności UE. Prace na obwodnicy Białej Podlaskiej kosztowały ok. 173 mln zł, z czego w tym roku wydano ok. 156,8 mln zł.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Mazda 2
Mazda 2
Cena podstawowa już od: 54 400 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.

Podobne wiadomości:

Utrudnienia na DK nr 51 w Olsztynie

Utrudnienia na DK nr 51 w Olsztynie

Polskie drogi 2016-09-15

Rusza budowa S8 Przeszkoda – Paszków

Rusza budowa S8 Przeszkoda – Paszków

Polskie drogi 2016-08-26

Komentuj:

~sneer 2009-12-30

obwodnica kosztowała 170 mln eur za te pieniądze mamy jeden niepotrzebny wiadukt tam gdzie sprawdziło by się rondo ( co udowodniła budowa bo w tym czasie było rondo i nikt nie zginał przez 2 lata !! , i nie było korków w miejscu gdzie kiedyś nie dało sie włączyć do ruchu)jednopasmowa trasę z magicznymi wystającymi krawężnikami i metalowymi barierami przymusowe zwolnienia do 40 h i po jednym pasie na drodze krajowej, lampy ustawione sa co 25 m ( przecież w nocy musi być jasno co tam rachunki za energie zapłaci miasto) jako dodatkowe atrakcje na terebelskiej po interwencji mieszkańców zrobili światła bo ruch jest tam większy jak na wspaniałym jedno jezdniowym wiadukcie który najdalej za dwa lata trzeba będzie rozbudować bo oczywiście wiadukt jest tylko polowa koniczynki żeby skręcić w 2 kierunkach (warszawa terespol) trzeba przeciąć pasy ruchu z przeciwka i oczywiście w miejscu gdzie nie widzi nas jadący z przeciwka bo to jest na środku podjazdu do góry wiaduktu. dodatki w gratsie - najwieksze zbiorniki na opady jakie widziałem w polsce sztuk 5 - drogi lokalne których nikt nie bedzie uzywał bo projektant postawił je tak ze po prostu połowa jest bez sensu - za spóznienie nie zapłacili kary droga miała byc gotowa pół roku temu !!! i oczywiscie bedzie remont bo asfalt leli jak było 0 stopni.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport