mojeauto.pl

Menu

Testy długodystansowe

Znajdź artykuł

Słowo kluczowe:

Finanse

98403

Samochody na skróty

Polskie drogi

Rozmiar normalny Czcionka powiększona Podwójne powiększenie czcionki Wyślij znajomemu Drukuj Kanał RSS

Powiadom przyjaciela o tej stronie

  • Od:
  • Do:
  • Temat:
  • Treść:

Pomysł na ekspresową Szczecin - Koszalin

2007 - 02 - 02 | 11:03
źródło: GW Szczecin
mojeauto.pl
Biuro projektowe ze Szczecina przygotowało projekt w którym planowana droga ekspresowa S6 na trasie Szczecin - Kołobrzeg tuż za Płotami mogłaby skręcić na północny wschód, dotrzeć do Kołobrzegu i tam połączyć się z przyszłą ekspresową trasą S11 wiodącą do Koszalina.
Pomysł na ekspresową Szczecin - Koszalin Pomysł na ekspresową Szczecin - Koszalin

Droga między Szczecinem a Koszalinem wydłużyłaby się o 7 km ale jednocześnie można by uniknąć budowy kilku obwodnic na starej trasie DK nr 6. W dodatku obecne połączenie Koszalin - Kołobrzeg (droga krajowa nr 11) jest obciążone tylko latem i poza sezonem wakacyjnym szeroka ekspresówka nie jest tam potrzebna. Połączenie S6 i S11 w jedną drogę gwarantuje lepsze wykorzystanie trasy przez cały rok. Dodatkowo zaproponowany nowy przebieg S6 mniej koliduje z obszarami chronionymi.

W połowie lutego nowa koncepcja zostanie przedstawiona władzom Kołobrzegu i Koszalina. Rząd umieścił budowę S6 i S11 wśród dróg, które mają być budowane w latach 2007-13.


Przeczytaj także:

Plany dla ekspresowej "11" na wybrzeżu (2006-11-29)

Trasa Lęborska - ekspresowa szóstka (2006-11-28)

Inwestycje na "szóstce" (2005-12-12)

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Mazda 6
Mazda 6
Cena podstawowa już od: 88 700 PLN brutto
Dostępne nadwozia: kombi-5dr. sedan-4dr.
Zobacz szczegóły

Zabierz głos na Forum mojeauto.pl

Dodaj swój komentarz Wszystkich komentarzy: 11

Ostatnie komentarze z Forum mojeauto.pl:

~obserwator
2010-06-28 10:44:44
Jak widać plany planami i można je zmienić po tym, jak się coś obiecało... :)
~Leszek
2007-03-17 01:01:16
Droga ze Szczecina do Elbląga i dalej jest prawie na całej trasie wytyczona
Nie trzeba wykupywać gruntów, bo są już przygotowane pod drogę.
~Leszek
2007-03-17 00:25:42
Dlaczego nie wykorzystuje się dotychczasowych planów, tylko na siłę
próbuje się tworzyć kierunki tras (np. S6 przez Kołobrzeg- Koszalin).
Najlepszym rozwiązaniem jest trasa "Pomorska" wytyczona i przygotowana
jeszcze przed II wojną prowadząca ze Szczecina do Elbląga i dalej do
Królewca, która mogłaby być łącznikiem północnym krajów nadbałtyckich z
Europą Zachodnią. Trasa ta połączyłaby oba Pomorza (Zachodnie i
Wschodnie), umożliwiłaby rozwój turystyczno - gospodarczy regionu.
~Leszek
2007-03-17 00:22:51
Dlaczego nie wykorzystuje się dotychczasowych planów, tylko na siłę
prubuje się tworzyć kierunki tras (np. S6 przez Kołobrzeg- Koszalin).
Najlepszym rozwiązaniem jest trasa "Pomorska" wytyczona i przygotowana
jeszcze przed II wojną prowadząca ze Szczecina do Elbląga i dalej do
Królewca, która mogłaby być łącznikiem północym krajów nadbałtyckich z
Europą Zachodnią. Trasa ta połączyłaby oba Pomorza (Zachodnie i
Wschodnie), umożliwiłaby rozwój turystyczno - gospodarczy regionu.
~osskaa
2007-02-05 12:59:40
c.d. -Od strony Gdańska ma
powstać tzw. Trasa Lęborska, a wtedy zostanie jedynie ok. 115km DK6,
którą można modernizować w późniejszym okresie tj. po 2013 roku. Brak
połączenia Trójmiasta z Zachodnią Europą jest karygodnym zaniedbaniem
drogowych planistów. Teraz do Berlina z Gdańska będzie się można dostać
albo przez Łódź, albo przez Poznań, co jest bez sensu. S6 dwujezdniowa
na całym odcinku to trzecia równoleżnikowa klamra o podobnnym
znaczeniu co S8!

Zobacz wszystkie komentarze (11)


Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2014