mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Powstaje najdłuższy obiekt inżynierski na Podkarpaciu

Powstaje najdłuższy obiekt inżynierski na Podkarpaciu

W ramach budowy autostrady A4 na odc. od węzła Krzyż do węzła Dębica Pustynia realizowanych jest m.in. 30 dużych obiektów inżynierskich, mostów, wiaduktów autostradowych oraz przejść dla zwierząt. Do najciekawszych należy najdłuższy na Podkarpaciu i jeden z najdłuższych w Polsce obiekt inżynierski – estakada (E-118) o długości całkowitej 1,352 km.

Powstaje najdłuższy obiekt inżynierski na Podkarpaciu
Estakada ta biegnie nad terenem zalewowym oraz korytem rzeki Wisłoki. Obiekt realizowany jest w trzech technologiach: metodą tradycyjną (przęsła o łącznej długości 251 m), metodą nawisową (przęsło nurtowe o rozpiętości 120 m) oraz metodą nasuwania podłużnego (przęsła dojazdowe, o długości 981 m (jedna nitka)).

Równolegle pracują 4 stanowiska prefabrykacji zbrojenia i nasuwania oraz 4 stanowiska betonowania nawisowego. Przy realizacji obiektu pracuje podczas jednej zmiany ponad 500 osób, realizacja odbywa się w systemie 24 godzinnym.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Audi A4
Audi A4
Cena podstawowa już od: 131 500 PLN brutto
Dostępne nadwozia: kombi-5dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

A4 Złotoryja - Legnica - ograniczenia w ruchu

A4 Złotoryja - Legnica - ograniczenia w ruchu

Polskie drogi 2017-01-16

Wszystkie autostrady w Polsce będą płatne!

Wszystkie autostrady w Polsce będą płatne!

Polskie drogi 2016-12-21

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.