mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Poznaliśmy oferty na rozbudowę obwodnic Gorzowa i Międzyrzecza

Poznaliśmy oferty na rozbudowę obwodnic Gorzowa i Międzyrzecza

21 ofert wpłynęło w przetargu na budowę drugich jezdni obwodnicy Gorzowa Wlkp. i Międzyrzecza w województwie lubuskim. Prace związane z rozbudową drugich jezdni na obwodnicach Gorzowa i Międzyrzecza powinny ruszyć w lipcu tego roku a zakończyc się w II kwartale 2017 roku.

Poznaliśmy oferty na rozbudowę obwodnic Gorzowa i Międzyrzecza
Jak informuje GDDKiA wpłynęło 11 ofert na obwodnicę Międzyrzecza i 10 ofert na obwodnicę Gorzowa Wlkp.

Najtańszą propozycję budowy drugiej jezdni obwodnicy Międzyrzecza złożyło hiszpańsko-czeskie konsorcjum z liderem OBRASCÓN HUARTE LAIN S.A. Torre Espacio na kwotę ponad 95 mln zł brutto.

Dla drugiej jezdni obwodnicy Gorzowa Wlkp. w ciagu projektowanej drogi ekspresowej S3 najmniejszy koszt budowy zaproponowało konsorcjum z tym samym liderm - hiszpańską firmą OBRASCÓN HUARTE LAIN S.A. Torre Espacio na kwotę ponad 268 mln zł.

Na rozbudowę niemal 12 km odcinka drogi S3 w ciągu obwodnicy Gorzowa przewidziano 25 miesięcy z wyłączeniem okresów zimowych, przypadających między 15 grudnia a 15 marca.

Obecnie w realizacji jest odcinek od Gorzowa Wlkp. do Międzyrzecza, którego oddanie do użytku planowane jest na  15 maja 2014 r.

 

Podobne wiadomości:

Znamy wykonawcę części trasy Via Carpatia

Znamy wykonawcę części trasy Via Carpatia

Polskie drogi 2017-08-24

S7 z Warszawy do Grójca już w realizacji

S7 z Warszawy do Grójca już w realizacji

Polskie drogi 2017-08-17

Komentuj:

~warszawiak 2014-04-11

Bardzo dobrze, im szybciej, tym lepiej. Oddane odcinki S3 w zeszłym roku były (z małymi wyjątkami) i kończony obecnie odcinek Miedzyrzecz-Gorzów będzie (wszystko na to wskazuje) chlubnym wyjątkiem w oddaniu nowej drogi w terminie zgodnie z kontraktem i bez żadnych aneksów. Bardzo rzadko się niestety od kilku lat tak zdarza. Ale będę powtarzać do znudzenia: gdyby nie było parę lat temu kretyńskiej decyzji o niebudowaniu od razu dwóch jezdni na obwodnicach Międzyrzecza i Gorzowa, (co per saldo zawsze jest tańsze od budowy najpierw jednej jezdni, a potem drugiej), od maja mielibyśmy dwujezdniową ekspresówkę, czyli ekspresówkę z prawdziwego zdarzenia od Sulechowa do A6. Teraz niestety trzeba zbudować owe drugie jezdnie i postoimy na obwodnicach Gorzowa i Międzyrzecza w korkach, które przy budowie drugich jezdni siłą rzeczy muszą wystąpić. Ciekawy jestem, który (lub którzy) to bezmyślny decydent drogowy podjął parę lat temu taką decyzję.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic