mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Prace na DW 239 w Gródku nabrały tempa

Prace na DW 239 w Gródku nabrały tempa

Po zimowej przerwie tempa nabrały prace na DW nr 239 w Gródku (woj. kujawsko-pomorskie). W marcu zakończyła się wycinka części lasu, trwają kolejne roboty przy instalacjach podziemnych. Wszystkie prace zakończą się w sierpniu.

Prace na DW 239 w Gródku nabrały tempa
Prace w Gródku (powiat świecki) rozpoczęły się w październiku ubiegłego roku. Toczą się na 2-kilometrowym odcinku, który do tej pory był wyjątkowo wąski i niebezpieczny.

– Za nami już zdecydowana większość prac związanych z układaniem kanalizacji deszczowej – wyjaśnia dyrektor ZDW w Bydgoszczy, Mirosław Kielnik. - Wykonane zostały kanały rurowe, studnie kanalizacyjne i część studzienek ulicznych. Ruszyły też roboty związane z frezowaniem istniejącej nawierzchni oraz poszerzaniem koryta drogi. Jednak w branży drogowej zostało jeszcze sporo do zrobienia. Warto zaznaczyć, że w praktyce budujemy tam nową drogę od podstaw. Konstrukcję drogi wzmocnimy kruszywem łamanym, na którym ułożymy 3 warstwy asfaltu (profilową, wiążącą i ścieralną). Obecnie trwają prace związane z przekładaniem podziemnych instalacji telekomunikacyjnych i porządkowaniem terenu po wycince fragmentu lasu.

Wszystkie roboty zakończą się do 31 sierpnia. Dzięki tej inwestycji mieszkańcy tych okolic szybciej i bezpieczniej będą mogli dojechać do Świecia.
 
Tematy w artykule: kujawsko-pomorskie drogi miejskie

Podobne wiadomości:

Obwodnica Brodnicy na półmetku

Obwodnica Brodnicy na półmetku

Polskie drogi 2015-08-12

Cała S5 w kujawsko-pomorskim ma już umowy

Cała S5 w kujawsko-pomorskim ma już umowy

Polskie drogi 2015-10-13

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.