mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Przetarg na S7 Miłomłyn – Ostróda

Przetarg na S7 Miłomłyn – Ostróda

Ruszył przetarg ograniczony na budowę drogi ekspresowej S7 Miłomłyn – Ostróda Północ w województwie warmińsko-mazurskim. Odcinek będzie liczył 9,2 km i stanowiczęść większego zadania, jakim jest budowa drogi S7 na odcinku Miłomłyn – Olsztynek.

Przetarg na  S7 Miłomłyn – Ostróda
Postępowanie przetargowe będzie dwuetapowe. Pierwszy etap to składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Na tym etapie oceniane będzie doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny wykonawców. Planowany termin składania wniosków to 22 lipca 2013 r. Zakwalifikowani do drugiego etapu wykonawcy zostaną zaproszeni do złożenia ofert cenowych.

 

Wymagany termin zakończenia zadania to 23 miesiące od daty podpisania umowy. Zamawiający przyjął trzy kryteria oceny ofert. Oprócz ceny, jednym z kryteriów jest termin wykonania. Oznacza to, że wykonawca na etapie składania ofert będzie mógł zaproponować wykonanie zamówienia w terminie krótszym niż maksymalny, jednak nie krótszym niż 20 miesięcy. Do czasu realizacji nie wlicza się okresów zimowych. Trzecim kryterium oceny ofert jest okres gwarancji.
Tematy w artykule: inwestycje drogowe

Podobne wiadomości:

Najważniejsze inwestycje drogowe 2016

Najważniejsze inwestycje drogowe 2016

Polskie drogi 2016-01-05

Drogowe inwestycje w 2015 roku

Drogowe inwestycje w 2015 roku

Polskie drogi 2015-04-22

Komentuj:

~warszawiak 2013-06-19

@nikt: Ty chyba żartujesz, nie wiem na czym oni zjedli zęby, mądrzy na pewno nie są. Ja sieję zamęt? Nie, dmucham na zimne. Podam dwa przykłady. Parę lat temu wybudowano tylko po jednej nitce S3 obwodnic Gorzowa i Międzyrzecza. Teraz w budowie jest normalna dwujezdniowa ekspresówka S3 od Gorzowa do Międzyrzecza i niedługo gotowa będzie też cała dwujezdniowa S3 od Sulechowa do Międzyrzecza. Na obwodnicach Gorzowa i Międzyrzecza pozostaną wąskie gardła w postaci jednych jezdni. Na budowę drugich dopiero parę dni temu ogłoszono przetarg. Pytam się: co za debilny urzędas to wymyślił? Dlaczego od razu na w/w obwodnicach nie zbudowano 2-ch jezdni, a tego, to nikt normalny nie jest w stanie zrozumieć, jak nie wykonano od razu, to dlaczego dopuszczono do swoistego kuriozum i nie buduje się tych brakujących jezdni jednocześnie przy obecnych budowach odcinków S3 Gorzów-Międzyrzec i Międzyrzec-Sulechów?

~nikt 2013-06-18

no co ty gadasz znowu siejesz jaki zamęt a czemu ma niby być 1 jezdnia no masz ich za gupków przecież oni zęby zjedli na tym

~warszawiak 2013-06-18

Wszystko fajnie, tylko ciągle powtarzam: boję się, żeby znowu jakiś kretyński urzędas nie zostawił wąskiego gardła w postaci istniejącej jednojezdniowej obwodnicy Miłomłyna. Brak informacji o równoczesnej budowie drugiej jezdni na w/w obwodnicy razem z budową odcinka Miłomłyn-Ostróda jest niepokojący.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport