mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Przetargi dla podkarpackich odcinków S19

Przetargi dla podkarpackich odcinków S19

Otwarto oferty na kontynuację projektowania oraz budowę 6,3 km odcinka drogi ekspresowej S19 od węzła Świlcza (DK4) do węzła Rzeszów Południe (Kielanówka). W przetargu pozostaje jeszcze drugi odcinek S19 na odcinku Sokołów Małopolski - Stobierna (12,5 km). Termin składania ofert mija 25 lutego br.

Przetargi dla podkarpackich odcinków S19
Do GDDKiA wpłynęło 8 ofert na budowę S19 Świlcza - Rzeszów Południe (Kielanówka). Najniższą ofertę na realizację tego odcinka na kwotę 342 566 799,40 zł brutto złożyło konsorcjum, którego liderem jest Eurovia Polska, a partnerem Warbud SA. Najwyższa oferta, na kwotę 547 350 000,00 zł wpłynęła od konsorcjum Przedsiębiorstwo Robót Mostowych Mosty Łódź (lider), Bunte Polska (partner) i Johann Bunte (partner).

W postępowaniu przetargowym GDDKiA przyjęła trzy kryteria oceny ofert: cena, okres gwarancji oraz termin wykonania. Wszyscy zainteresowani termin wykonania określili na nie dłuższy niż 34 miesiące, natomiast okres gwarancji wahał się od 7 do 10 lat.


Odcinek ten będzie powiązany ze zrealizowanym odcinkiem drogi S19 węzeł Rzeszów Zachód – węzeł Świlcza. Zakres robót obejmie wykonanie drogi 2-wu jezdniowej, 4-ro pasowej wraz z budową obiektów inżynierskich, węzła Rzeszów Południe, przebudową kolidującej infrastruktury technicznej oraz budową dróg dojazdowych dla zapewnienia połączeń lokalnych oraz urządzeń ochrony środowiska.

Podobne wiadomości:

S19 - trwają intensywne prace

S19 - trwają intensywne prace

Polskie drogi 2017-06-11

Rusza drugi etap przetargu na budowę fragmentu trasy Via Carpatia z Lublina do Kraśnika – poinformował pod koniec tygodnia wiceminister infrastruktury i budownictwa Jerzy Szmit. W tym roku zostanie podpisana umowa na wykonanie prac, które potrwają 36 miesięcy.

Nowy most w Warszawie za trzy lata

Nowy most w Warszawie za trzy lata

Polskie drogi 2017-05-30

Komentuj:

~lekki 2014-02-19

dobre i to - do Kielanówki...... ale prawdziwe korki powoduje przejazd przez Boguchwałę

~warszawiak 2014-02-19

Jeszcze jedno. Tak sobie pomyślałem, że może ta numeracja (S19) jest celowa po to, żeby po zbudowaniu S19 od Rzeszowa do Barwinka, obecna DK9 pozostała na tym odcinku dalej drogą krajową DK9. Tak, czy inaczej, nawet jak nie pozostanie "krajówką", to straci nr 9 i problem się rozwiąże. Ale...kiedy to nastąpi.....?

~warszawiak 2014-02-19

Pełna zgoda, że odcinek powinien być od razu zbudowany do Boguchwały. Jest to zaledwie parę kilometrów więcej. Inaczej ten odcinek będzie znów jakimś ogryzkiem, nie wiadomo gdzie się kończącym. Kolejny kretynizm naszych drogowych decydentów. Ale całkowity brak zgody, żeby miało się to odbyć kosztem budowy drugich nitek obwodnic Międzyrzecza i Gorzowa, gdzie nie zbudowanie ich od razu było kolejną głupotą. Tak samo należy jak najszybciej zbudować drugą nitkę na odcinku Nowe Miasteczko-Sulechów. Jeżeli chodzi o S3, potrzeba jak najszybciej powstania całej pełnowartościowej ekspresówki przynajmniej od A4 do A6. A jednojezdniowa ekspresówka nigdy pełnowartościową ekspresówką nie będzie. Już o tym dyskutowaliśmy na tym portalu.Co do numeracji drogowej, zgoda, ale to jest najmniejszy problem. Oby występowały tylko takie drogowe klopoty.

~jumper 2014-02-18

Budowanie odcinka do Kielanówki będzie miało sens gdy odcinek sięgnie Boguchwały . Moim zdaniem należało ten odcinek zrobić odrazu do Boguchwały niż dobudowywać drugie nitki S3 w Międzyrzeczu i Gorzowie już teraz, gdy są ważniejsze miejsca jak na przykład Kielanówka - Boguchwała. Druga sprawa : czy ta droga nie powinna się nazywać S9 ? DK19 wzdłuż której budowana będzie S19 kończy się w Rzeszowie a dalej na południe jest przecież DK9.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Volvo Polestar - już 100 tys. samochodów
Volvo Polestar - już 100 tys. samochodów
Sportowy oddział szwedzkiej marki wyprodukował już ponad 100 tys. pojazdów sygnowanych znakiem Polestar.