mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Raport z budowy A2

Raport z budowy A2

W ponad 80 procentach jest już ułożona warstwa podbudowy na budowanej autostradzie A2 – taka jest średnia ze wszystkich pięciu odcinków. Największe zaawansowanie w układaniu nawierzchni jest na odcinku E położonym najbliżej Warszawy, najmniejsze na środkowym odcinku C – wynika z raportu przedstawionego przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad.

Raport z budowy A2
W zeszłym tygodniu zostały zintensyfikowane prace na odcinku C autostrady A2 (po zmianie lidera konsorcjum wykonawczego). Jest to najbardziej problematyczny odcinek.

Budowa ponad 90 km odcinka autostrady A2 Łodź - Warszawa została podzielona na podetapy. Jak informuje GDDKiA zaawansowanie w układaniu warstw na poszczególnych odcinkach A2 w poniedziałek, 26 marca wyglada nastepująco:

 Odcinek A (lider: Eurovia):
- warstwa podbudowy – 83%,
- warstwa wiążąca – 43%
- warstwa SMA (ścieralna) – 0%

 Odcinek B:

- warstwa podbudowy – 89%,
- warstwa wiążąca – 41%
- warstwa SMA – 0%

 Odcinek C:
- warstwa podbudowy –  39 %,
- warstwa wiążąca –  19 %
- warstwa SMA –  0 %

 Odcinek D:
- warstwa podbudowy – 93 %,
- warstwa wiążąca –  88%
- warstwa SMA –  0 %
 
Odcinek E:
- warstwa podbudowy –  100 %,
- warstwa wiążąca –  100 %
- warstwa SMA – 9  %
 

Podobne wiadomości:

Autostrada A2 - trzeci pas w przyszłym roku

Autostrada A2 - trzeci pas w przyszłym roku

Polskie drogi 2017-10-16

Rusza wymiana nawierzchni na A4 - będą korki

Rusza wymiana nawierzchni na A4 - będą korki

Polskie drogi 2017-09-07

Komentuj:

~maras49 2012-03-28

Nie dajmy si e zwariować. Ci co przyjadą samochodem na mecz pojadą 2 lub 4 razy (2x2 tam i z powrotem) 50% będą to środki lokomocji publicznej a wiec następne 50% wiary będzie wstawiona. Wszystko minie po 26 dniach w zapomnieniu - a setki ludzi jest przez to gonionych, często bezmyślnie, dlatego róbmy swoje - budujmy dobrze nawet jesli wolniej to bedzie nam sluzylo to dluzej.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.