mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Remont nawierzchni na A4

Remont nawierzchni na A4

Kolejny remont nawierzchni i związane z tym utrudnienia w ruchu czekają kierowców poruszających się autostradą A4. Tym razem ograniczenia występują na opolskim odcinku autostrady pomiędzy węzłami "Prądy" i "Dąbrówka".

Remont nawierzchni na A4
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu informuje, że w dniach od 15 do 30 czerwca 2011 r. na odcinku autostrady A-4 od węzła Prądy do węzła Dąbrówka będą trwały roboty drogowe polegające na remoncie nawierzchni.

Utrudnienia będą trwały od godz. 07:00 do 20:00 i będą polegały na:
- zawężeniu jezdni do jednego pasa ruchu o szer. 3,5m,
- ograniczeniu prędkości jazdy do 80 km/h.

Roboty będą prowadzone tylko na jednej jezdni - w pierwszej kolejności na jezdni północnej (w kierunku Wrocławia), a następnie na jezdni południowej (w kierunku Katowic). Odcinek robót będzie miał długość do 1 km.

GDDKiA w związku z tym apeluje do kierowców o ostrożną jazdę oraz zachowanie bezpiecznych odległości pomiędzy pojazdami.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Audi A4
Audi A4
Cena podstawowa już od: 132 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: kombi-5dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Rusza wymiana nawierzchni na A4 - będą korki

Rusza wymiana nawierzchni na A4 - będą korki

Polskie drogi 2017-09-07

Nowe stacje ładowania na autostradach A1 i A2

Nowe stacje ładowania na autostradach A1 i A2

Polskie drogi 2017-09-06

Komentuj:

~warszawiak 2011-06-28

Państwo budując drogi powinno być zainteresowane ich jakością, a skoro beton jest lepszy, to lobby petrochemiczne należy mieć w głębokim poważaniu. Co do czasu oczekiwania betonu: co to za wada? Żadna, parę tygodni przy parudziesięciu latach nie znaczy absolutnie NIC.

aaa 2011-06-27

Beton oczywiście lepszy (przekonacie się o tym na A2) jednak mamy też silne lobby petrochemiczne, które bardzo by ucierpiało na pełnym przejściu na beton. Beton ma jeszcze jedną wadę - musi czekać przed otwarciem ruchu od dwóch do trzech tygodni, potem drugie tyle zanim przejmie pełne obciążenie. "Asfalt" jest dobry zaraz po tym jak wystygnie.

~warszawiak 2011-06-27

Ja wiem jedno: dzisiaj dobrze wykonane nawierzchnie betonowe wytrzymują bez remontu ponad dwa razy dłużej od dobrze wykonanych nawierzchni asfaltowych t.j. ok. 40, a nawet 50 lat. Nawet z poniemieckich nawierzchni istniejących niedawno na A4, na A6, czy jeszcze odbecnie na płd nitce A18 dawno by nic nie zostało, gdyby były asfaltowe.

~mieciu 2011-06-27

A ja wam powiem, ze patrząc na betonową autostradę z Brna do ostrawy i jej stan techniczny jaki jest obecny, to nasza A4 była jednak dość dobrze zrobiona.

~warszawiak 2011-06-25

Faktycznie, 10 lat, co nie zmienia faktu, że nie jest to najlepsze wykonanie, jak po 10 latach trzeba remontować. Nowoczesne nawierzchnie asfaltowe wytrzymują nawet dwa razy dłużej, a na A4 na obecnie budowanych niektórych odcinkach firmy dają 10-cio letnią gwarancję. A w ogóle to uważam, że najbardziej ekonomicznie na dłuższą metę byłoby robić na autostradach wszystkie nawierzchnie z betonu. A dlaczego tego remontu nie przeprowadza się w nocy, tego już kompletnie nie rozumiem.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche, Genesis i BMW to najlepsze marki
Porsche, Genesis i BMW to najlepsze marki
Amerykański oddział firmy J. D.  Power przygotował kolejny raport dotyczący postrzegania poszczególnych producentów samochodów przez lokalnych nabywców. Wyniki badania przeprowadzonego na terenie USA mocno zaskakują.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic