mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Remont nawierzchni na A4

Remont nawierzchni na A4

Kolejny remont nawierzchni i związane z tym utrudnienia w ruchu czekają kierowców poruszających się autostradą A4. Tym razem ograniczenia występują na opolskim odcinku autostrady pomiędzy węzłami "Prądy" i "Dąbrówka".

Remont nawierzchni na A4
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu informuje, że w dniach od 15 do 30 czerwca 2011 r. na odcinku autostrady A-4 od węzła Prądy do węzła Dąbrówka będą trwały roboty drogowe polegające na remoncie nawierzchni.

Utrudnienia będą trwały od godz. 07:00 do 20:00 i będą polegały na:
- zawężeniu jezdni do jednego pasa ruchu o szer. 3,5m,
- ograniczeniu prędkości jazdy do 80 km/h.

Roboty będą prowadzone tylko na jednej jezdni - w pierwszej kolejności na jezdni północnej (w kierunku Wrocławia), a następnie na jezdni południowej (w kierunku Katowic). Odcinek robót będzie miał długość do 1 km.

GDDKiA w związku z tym apeluje do kierowców o ostrożną jazdę oraz zachowanie bezpiecznych odległości pomiędzy pojazdami.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Audi A4
Audi A4
Cena podstawowa już od: 131 500 PLN brutto
Dostępne nadwozia: kombi-5dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Polskie drogi 2016-09-15

Autostrada A4 w Katowicach: ruszyły prace

Autostrada A4 w Katowicach: ruszyły prace

Polskie drogi 2016-08-08

Komentuj:

~warszawiak 2011-06-28

Państwo budując drogi powinno być zainteresowane ich jakością, a skoro beton jest lepszy, to lobby petrochemiczne należy mieć w głębokim poważaniu. Co do czasu oczekiwania betonu: co to za wada? Żadna, parę tygodni przy parudziesięciu latach nie znaczy absolutnie NIC.

aaa 2011-06-27

Beton oczywiście lepszy (przekonacie się o tym na A2) jednak mamy też silne lobby petrochemiczne, które bardzo by ucierpiało na pełnym przejściu na beton. Beton ma jeszcze jedną wadę - musi czekać przed otwarciem ruchu od dwóch do trzech tygodni, potem drugie tyle zanim przejmie pełne obciążenie. "Asfalt" jest dobry zaraz po tym jak wystygnie.

~warszawiak 2011-06-27

Ja wiem jedno: dzisiaj dobrze wykonane nawierzchnie betonowe wytrzymują bez remontu ponad dwa razy dłużej od dobrze wykonanych nawierzchni asfaltowych t.j. ok. 40, a nawet 50 lat. Nawet z poniemieckich nawierzchni istniejących niedawno na A4, na A6, czy jeszcze odbecnie na płd nitce A18 dawno by nic nie zostało, gdyby były asfaltowe.

~mieciu 2011-06-27

A ja wam powiem, ze patrząc na betonową autostradę z Brna do ostrawy i jej stan techniczny jaki jest obecny, to nasza A4 była jednak dość dobrze zrobiona.

~warszawiak 2011-06-25

Faktycznie, 10 lat, co nie zmienia faktu, że nie jest to najlepsze wykonanie, jak po 10 latach trzeba remontować. Nowoczesne nawierzchnie asfaltowe wytrzymują nawet dwa razy dłużej, a na A4 na obecnie budowanych niektórych odcinkach firmy dają 10-cio letnią gwarancję. A w ogóle to uważam, że najbardziej ekonomicznie na dłuższą metę byłoby robić na autostradach wszystkie nawierzchnie z betonu. A dlaczego tego remontu nie przeprowadza się w nocy, tego już kompletnie nie rozumiem.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport