mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Ruszył przetarg na S7 Nidzica - Napierki

Ruszył przetarg na S7 Nidzica - Napierki

Ogłoszony został przetarg ograniczony na budowę drogi ekspresowej S7 Nidzica – Napierki w województwie warmińsko-mazurskim. Odcinek drogi S7 o długości 22,7 km realizowany będzie w dwóch pododcinkach: Nidzica Północ - Nidzica Południe (9,1 km) i  Nidzica Południe - Napierki (13, 6 km).

Ruszył przetarg na S7 Nidzica - Napierki
- Postępowanie przetargowe będzie dwuetapowe. Pierwszy etap to składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Na tym etapie oceniane będzie doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny wykonawców. Planowany termin składania wniosków to 8 lipca 2013 r. Zakwalifikowani do drugiego etapu wykonawcy zostaną zaproszeni do złożenia ofert cenowych. Wymagany termin zakończenia zadania to 23 miesiące od daty podpisania umowy. Zamawiający przyjął trzy kryteria oceny ofert. Oprócz ceny, jednym z kryteriów jest termin wykonania. Oznacza to, że wykonawca na etapie składania ofert będzie mógł zaproponować wykonanie zamówienia w terminie krótszym niż maksymalny, jednak nie krótszym niż 20 miesięcy. Do czasu realizacji nie wlicza się okresów zimowych. Trzecim kryterium oceny ofert jest okres gwarancji - informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

Inwestycja polegać będzie na budowie odcinka dwujezdniowej drogi ekspresowej S7 wraz z budową dróg serwisowych, remontem wybranych dróg lokalnych, budową obiektów inżynierskich oraz obiektów ochrony środowiska. Powstaną cztery węzły drogowe - „Nidzica Północ”, „Nidzica Południe”, „Powierż”, „Napierki”.

 

Podobne wiadomości:

Droga ekspresowa S61 – duże zainteresowanie budową

Droga ekspresowa S61 – duże zainteresowanie...

Polskie drogi 2016-07-15

Polskie projekty drogowe jako pierwsze z dofinansowaniem UE

Polskie projekty drogowe jako pierwsze z...

Polskie drogi 2016-03-17

Komentuj:

~warszawiak 2013-06-21

Teraz czytam swój ostatni post i nie wiem, dlaczego miejscowość Płońsk zamieniłem na "Płońska".

~warszawiak 2013-06-21

Nie zależy mi tak bardzo na S10 Płońska-Toruń, zresztą tej drogi nie ma na razie w żadnych planach. Jeśli chodzi o Warszawę, ale także np Kraków i inne duże miasta, to najważniejsze jest bezkolizyjne wyprowadzenie ruchu z tych miast, tak, jak to zrobiono w Gdańsku. Przy wyjeździe nad morze z Warszawy S7 od S8 co najmniej do Czosnowa. A przy wyjeździe z Krakowa S7 nie do żadnej ul. Igołomskiej, ale dużo dalej, co najmniej z obwodnicą Słomnik. To należy zrobić nawet kosztem innych odcinków. Co z tego, że w polu mam ekspresówkę, jak przy wjeździe do, czy wyjeździe z miasta stoję w korkach, a czas stracony jest nieraz wielokrotnie wyższy od czasu zyskanego dzięki tym "polowych" ekspresówkom.

~enrico 2013-06-20

Od wielu lat śledzę budowę ekspresówek. Ale Polaczki to mętne zakapiory i etatowi malkontenci. Tak jak teraz się dużo buduje -bo od 50 lat tak nie budowano- to zawsze na coś narzekamy. Ale ad rem: Południowa Obwodnica Gdańska-znacznie poprawia dojazd do Trójmiasta od str.W-wy. Ale dopiero zbudowanie tunelu pod Martwą Wisłą umożliwi skierowanie części ruchu tranzytowego do północno-wschodnich osiedli Gdańska (Zaspy, Przymorza, Jelitkowa i Oliwy) oraz Sopotu, z ominięciem Centrum i zapchanej Obwodnicy Trójmiasta. Na to poczekamy -jak dobrze pójdzie- 2-5 lat- więc bez emocji! Odnośnie polityki i priorytetów budowania dróg ekspresowych, wylano morze słów i zdań. Wszyscy chcieliby by zaczynano od lub u nich- ale tak krawiec kraje jak mu materii staje. Zapewne w wielu decyzjach dają o sobie znać miejscowe parykularyzmy i chore ambicje lokalnych kacyków. Ale dobrymi chęciami (by wszyskim na raz dogodzić) to piekło jest wybrukowane. Więc urzędnicy ministerialni-też ludzie j.w.- podejmują decyzje inwestycyjne, nie zawsze zgodne z faktycznymi potrzebami i naszymi (poniekąd)słusznymi postulatami. Ale tak robiły i tak będą robić wszystkie ekipy polityczne (niezależnie od barwy). Wg mnie warszawiacy -winni pilić -by wybudowano S10-od Płońska do Torunia, by stamtąd pojechać A1 do Trrójmiasta. Będzie dużo szybciej i wygodniej. A S7- to zostało sporo km do wykonania, nie mówiąc o S7 od Radomia do Krakowa. Nie zapominajcie -że na to wszystko potrzeba ogromnych pieniędzy! Nie będę wspominał o innych S-kach, jak: S3,S5,S8,S19,S61 itd. Roboty jest an 50 lat!!

~warszawiak 2013-06-17

@astrolog: Jeszcze jedno. Żebyś nie zarzucał mi, że tylko narzekam, podam przykład zaplanowania i wybudowania z głową. Jest to Południowa Obwodnica Trójmiasta S7 i współpraca GDDKiA z Gdańskiem przy Trasie Sucharskiego. Po ukończeniu tunelu pod Martwą Wisłą z Gdańska naprawdę będzie można z wielu miejsc wyjechać bezkolizyjnie, a poczekać może dalsza część S7 do Kiezmarka i Elbląga. (obwodnica Nowego Dworu już jest). Niestety podany przykład jest jednym z chlubnych wyjątków właściwej kolejności budowy dróg.

~warszawiak 2013-06-17

@astrolog: Ciągle to słyszę i czytam: W NAJBLIŻSZYCH LATACH, W NAJBLIŻSZYCH LATACH itd, itd.............. A w ogóle czy nie rozumiesz tego i oczywiście decydenci drogowi nie rozumieją tego przede wszystkim, że bezkolizyjne wyprowadzenie ruchu z dużego miasta (w tym wypadku akurat z Warszawy, ale tak jest i na S7 w Krakowie i na wielu innych miejscach) na odcinku np 30 km jest ważniejsze, niż zbudowanie np 150 km ekspresówki w polu? Koszt tych ważniejszych 30 km może być czasem nawet taki sam, jak tych 150 km, ale wydżwięk propagandowy inny. (otworzyliśmy 150, a nie tylko 30) Tylko tym należy chyba tłumaczyć budowanie znakomitej większości nowych dróg w Polsce nie w tej kolejności, co trzeba. A to, że potem przy wjeździe do lub wyjeżdzie z dużego miasta traci się dużo więcej czasy stojąc w korkach, nikogo już z decydentów nie obchodzi.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport