mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Szybciej na DK 10 i DK 11 w zachodniopomorskim

Szybciej na DK 10 i DK 11 w zachodniopomorskim

W ramach akcji przeglądu oznakowania dróg krajowych Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad oddział w Szczecinie usunie w 5 miejscach zbędne ograniczenia prędkości na drodze krajowej numer 10. Zmiany zostaną wprowadzone do 30 czerwca 2009.

Szybciej na DK 10 i DK 11 w zachodniopomorskim
Na wjeździe do Stargardu Szczecińskiego od strony Szczecina zostanie zlikwidowane ograniczenie do 60 kilometrów na godzinę przed skrzyżowaniem w Lipniku i zostanie zastąpione ograniczeniem prędkości do 70 km na godzinę. W miejscowości Strachocin i Święte zostanie zlikwidowane ograniczenie do 50 km na godzinę. W rejonie skrzyżowania do Białego Zdroju będzie można jeździć 90 km/h, obecnie obowiązuje tam ograniczenie do 70 km/h. Podobna sytuacja będzie również w rejonie miejscowości Pruszcz, gdzie dopuszczalna prędkość zostanie zwiększona do 90 km/h. Na przejeździe przez Mirosławiec zostanie zlikwidowane ograniczenie do 40 km/h.

Ograniczenia zostaną zdjęte nie tylko na drodze krajowej numer 10, podobna sytuacja będzie miała miejsce na krajowej 11 w Szczecinku i Bobolicach. GDDKiA o/Szczecin analizuje oznakowanie również na innych drogach krajowych w województwie. Zmiana ograniczenia prędkości wymaga wykonania odpowiedniego planu i zmiany stałej organizacji ruchu oraz wystąpienia o opinię do policji i organów zarządzających drogami z którymi krzyżuje się droga krajowa. Dopiero po spełnieniu tych wymagań można dokonać zmiany ograniczeń prędkości.

Podobne wiadomości:

S3 i S6 - kolejne płatne odcinki dróg

S3 i S6 - kolejne płatne odcinki dróg

Polskie drogi 2016-09-21

Utrudnienia na DK nr 51 w Olsztynie

Utrudnienia na DK nr 51 w Olsztynie

Polskie drogi 2016-09-15

Komentuj:

~Mirek 2009-06-22

Niech polikwidują puszki na radary stojące w każdej miejscowości między Piłą a Bydgoszczą, to będzie bezpieczniej, bo ci co nagle hamują na widok stojącej puszki stwarzają większe zagrożenie niż ci co to wymyślili

aaa 2009-06-18

Takich miejsc wymagających usunięcia przypadkowych (złośliwych?) ograniczeń w Polsce są tysiące. Nawet sama policja o nich wspomina. Jedynym kryterium poprawiającym bezpieczeństwo na drogach jest płynność ruchu. Dlatego szatkowanie ograniczeniami w styli 70-80-40-70-90-50 jest powodem wielu wypadków i najechań (bardzo niebezpiecznych). Jeszcze tylko zabraliby się za porządne ustawienie świateł w miastach i da się jeździć.

~romek 2009-06-17

Tak naprawdę potrzebne jest szybkie wyprowadzenie tej trasy na przyzwoitą S10.Dwa pasy w kazda strone.Droga ta bez utwardzonych poboczy przypomina malowniczą drózkę przez las z licznym zakretami i podjazdami,dobra dla rowerzystów a nie dla intesywnego ruchu samochodów ciezarowych.Pod Bydgoszcza dziki weszły nocą na droge miedzy barierkami ograniczajacymi i tak waska drogena nia szczescie chyzo pojawiły sie dwa tiry jeden za drugim pierwszy gwałtownie hamował i drugi wbił sie w niego trasa była zamknieta przez 4 godziny

~romek 2009-06-17

Przed Reczem tez jest 70km/h ograniczenie to jest na prostm 2 km odcinku co skrzetnie wykorzystuja plicjanci z Piły jezdzac nieoznakowanym samochodem i kasujac .Jadac z górki ok 104 przy wyprzedzaniu zapłaciłem 400zł

~Markow 2009-06-17

Zauwazyliscie ze wiekszosc kierowcow nie stosuje sie do tych ograniczen, np. 70 przed skrzyzowaniem to chyba 1 na 5 zwolni a moze i mniej.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport