mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > W Szczecinie zmiany na ul. Struga

W Szczecinie zmiany na ul. Struga

W związku z trwającą przebudową ul. Struga w Szczecinie i przygotowaniami do wprowadzenia czasowej organizacji ruchu dla fazy I robót od wtorku 12 kwietnia wprowadzono zmienioną organizację ruchu.

W Szczecinie zmiany na ul. Struga
Wykonawca rozpocznie realizację koniecznych poszerzeń i przewiązek (odcinków drogi łączących obie jezdnie). W pierwszej kolejności tj. od 12.04.2011r. do 16.04.2011 r. (sobota) wykonywane będzie:

  • poszerzenie południowej jezdni ul. Struga (jezdnia wyjazdowa ze Szczecina) na wysokości skrzyżowania z ul. Pomorską (ulica prowadząca do Dąbia), w tym celu na wysokości skrzyżowania z ul. Pomorską zajęty zostanie zewnętrzny pas ruchu jezdni wyjazdowej ze Szczecina na odcinku ok. 450 m,
  • poszerzenie wjazdu w ul. Pomorską dla samochodów wjeżdżających do Szczecina, w tym celu na odcinku ok. 100 m. zawężony zostanie wjazd w ul. Pomorską dla wjeżdżających do Szczecina.
Na obu odcinkach wprowadzone zostanie ograniczenie prędkości do 40 km /h. Prace będą prowadzone od godzin porannych do godzin popołudniowych.

W następnej kolejności tj. od 18.04.2011 r. (poniedziałek)  do 21.04.2011 r. (czwartek) wykonywane będą przewiązki. W związku z tym wystąpią następujące zmiany i ograniczenia w organizacji ruchu:

  • za skrzyżowaniem z ul. Łubinową (w kierunku wyjazdowym) na odcinku ok. 150 m wyłączony z ruchu zostanie wewnętrzny pas jezdni południowej (wyjazdowej) ul. Struga oraz zawężona zostanie jezdnia północna. (18.04.2011 r. – 19.04.2011 r.)
  • za skrzyżowaniem z ul. Pomorską na długości ok. 100 m wyłączony z ruchu zostanie pas zewnętrzny jezdni południowej (wyjazdowej) ul. Zwierzynieckiej oraz zawężona jezdnia północna  (wjazdowa) ul. Zwierzynieckiej. (18.04.2011 r. – 21.04.2011 r.)
  • na wysokości sklepu NOMI przed zjazdem na odcinku ok. 70 m wyłączony zostanie pas zewnętrzny jezdni południowej ul. Struga.  (18.04.2011 r. – 21.04.2011 r.)
  • za skrzyżowaniem z ul. Łubinową (w kierunku wyjazdowym) na odcinku ok. 230 m wyłączony z ruchu zostanie zewnętrzny pas jezdni południowej (wyjazdowej) ul. Struga (20.04.2011 r. – 21.04.2011 r.)
Na wymienionych odcinkach wprowadzone zostanie ograniczenie prędkości do 40 km /h.

Podobne wiadomości:

S3 i S6 - kolejne płatne odcinki dróg

S3 i S6 - kolejne płatne odcinki dróg

Polskie drogi 2016-09-21

Utrudnienia na DK nr 51 w Olsztynie

Utrudnienia na DK nr 51 w Olsztynie

Polskie drogi 2016-09-15

Komentuj:

~romek 2011-04-14

Ul Struga głowna trasa wlotowa do Szczecina od strony Bydgoszczy Warszawy czyli S10.Dalej jest węzeł Kijewo czyli skrzyzowanie DK10 z A6 czyli starej Berlinki.Wezeł wymagajacy gruntownej modernizacji gdyz od czasu budowy w 36 roku stał sie niebezpieczny z uwagi na prominie skretu slimaczków które rozprowadzaja ruch.Ale tak gwoli prawdy tworzył niesamowity krajobraz dla zwykłych Kowalskich którzy nadjezdzali z waskiej i kretej S10 i nagle z mostu widzieli dwa równoległe pasy betonowej nawierzchni A6 bardzo nowoczesnej która prowadziła w kierunku Niemiec .Posiadanie takiej trasy w latach 60 było prawdziwym ewenemetem na tle naszych dróg.Skala rozwiazan komunikacyjnych budujac autostrady która zastosowali Niemcy mówiła o poziomie technicznym z jakim nalezy sie zmierzyc aby nie popaść w kompleksy narodowe.Ogladajac stare filmy z budowy autobanów mozna powiedzic ze budowanao autostrady mozliwie jak najprościej aby nie budowac za drogo.Na stronach Autostrada Berlinka mozna znalezc plany budowy wezłow które sporzadzali studenci ostatniego roku Politechniki Berlinskiej.Co to oznaczało ano ze głowny wykonawca Franz Tod musiał znalezc sposób techniczno-organizacyjny na wykonaie 1000km autostrady w 1 roku i to sie udało.Nasuwa sie oczywiste pytanie dlaczego u nas budowa dróg postepuje tak wolno mimo ze budowane sa za duze pieniądze,Jak sie czyta np ze w okolicach Szczecina wybudowano A6 przy udziałe 3000 ludzi.Co to znaczy ano ze gro prac musiano wykonac ręcznie ,co powodowało staranny przeglad terenu tak aby nie zwiekszac niepotrzebnych prac ziemnnych które sa głownym czynnikiem kosztotwórczym.Budowa wiaduktów całkowicie zastosowano typowe rozwiazania podpór i belek nosnych.Etakady i mosty nad Regalicą Odrą Zachodnia tutaj musiano wykonac indywidualny projekt .Projekt wielokrotnie przegladany i zaakceptowany przez nadzór budowy.Budowa Koncesyjna która jest obecnie lansowana powoduje ze wykonawca moze zastosowac dowolne rozwiazania gdyz ustalenie precyzyjnego kosztu jest niemozliwe na etapie wstępnym

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport