mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Wałbrzyska SSE wisi na jednej DK 35

Wałbrzyska SSE wisi na jednej DK 35

Prezydent Wałbrzycha Roman Szełemej, Toyota i inni inwestorzy z wałbrzyskiej strefy ekonomicznej podpisali petycję do premiera Tuska. Wzywają go do pilnej modernizacji zrujnowanej drogi krajowej nr 35, w przeciwnym wypadku komunikacji ze strefą grozi rychły paraliż.

Wałbrzyska SSE wisi na jednej DK 35
Władze miasta wskazują, że strefa „wisi” na jednej drodze krajowej nr 35, już niewydolnej, a niebawem powstaną kolejne fabryki firm sektora motoryzacyjnego: Mando i Ronala, co wiąże się z ogromnym wzrostem przepływu ludzi i towarów.

Podobne wiadomości:

Droga S3 do granicy – powstanie do 2023 roku

Droga S3 do granicy – powstanie do 2023 roku

Polskie drogi 2017-05-26

A4 Złotoryja - Legnica - ograniczenia w ruchu

A4 Złotoryja - Legnica - ograniczenia w ruchu

Polskie drogi 2017-01-16

Komentuj:

~333D 2011-11-17

W roku 1999 uzgodniono przebieg S-8 przez Wałbrzych(kontynuacja AOW - według mojego trasowania) i wstepnie zgodzono się na nowe trasowanie S-3 ale niestety układy polityczno gospodarcze oddaliły to bardzo dobre rozwiązanie. mapka z rysunkiem nowych tras omawianch z politykami i projektantami <a href="http://www.andrzej-bak.net/S-3_S-5_A-8.jpg">www....S-3-5-8</a>

~edek 2011-11-16

Fakt, DK 35 od strony powiatu wrocławskiego jeszcze jakoś wygląda. Ale tam gdzie zaczyna się powiat świdnicki jest masakra. Od Szczepanowa do Świdnicy nawierzchnia jest w skandalicznym stanie. Przez Świdnice jest miejsca na zrobienie 4-pasmówki, ale 4 pasy są tylko na krótkim odcinku. Zaczęli rozbudowę i przerwali. Czemu? Między Świdnicą i Wałbrzychem jest jako tako, ale przejazd przez Wałbrzych to już tylko terenówką, albo służbowym. W każdym normalnym kraju ta droga była by już zamknięta. Do roboty!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Geely kupuje markę Proton
Geely kupuje markę Proton
Samochody marki Proton nie są znane w Europie, czego nie można powiedzieć o rynku azjatyckim. Dlatego nie powinien dziwić ruch chińskiego koncernu Gelly, który wszedł w posiadanie marki o sporym potencjale.