mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Warszawa: tańsza przebudowa Armii Krajowej

Warszawa: tańsza przebudowa Armii Krajowej

Trasa Armii Krajowej w Warszawie na odcinku od węzła „Modlińska” do węzła „Piłsudskiego” w Markach będzie dopasowana do parametrów trasy ekspresowej przy zaangażowaniu tylko nieco ponad połowy pieniędzy przewidzianych na ten cel przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad.

Warszawa: tańsza przebudowa Armii Krajowej
W piątek 5 czerwca 2009 roku GDDKiA otworzyła oferty w przetargu, którego celem jest wybór wykonawcy przebudowy Trasy Armii Krajowej w Warszawie. Modernizacja ma na celu dostosowanie trasy do parametrów drogi ekspresowej S-8, czyli polepszenie przepustowości i płynności ruchu. Cała inwestycja będzie prowadzona na odcinku od al. Prymasa Tysiąclecia w Warszawie do ul. J. Piłsudskiego w Markach, ale piątkowe otwarcie dotyczyło dostosowania trasy do parametrów drogi ekspresowej na odcinku węzeł „Modlińska” w Warszawie – węzeł „Piłsudskiego” w Markach.

Wykonawcy złożyli 9 ofert. Najtańszą była propozycja J&P Avax  S.A. z Grecji, na kwotę blisko 869 mln zł. Najdroższą zaproponował Budimex Dromex S.A. Opiewała na kwotę ponad 1,266 mld  zł. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad na sfinansowanie zamówienia przeznaczyła maksymalnie ponad 1,57 mld zł. Najtańsza oferta okazała się tym samym o 700 mln tańsza od kosztorysu. O ile w dalszej procedurze przetargowej dojdzie do wyboru najtańszej oferty (spełni ona wszystkie konieczne kryteria) zaoszczędzone pieniądze zostaną przeznaczone na inne inwestycje drogowe.

Podobne wiadomości:

S7 z Warszawy do Grójca już w realizacji

S7 z Warszawy do Grójca już w realizacji

Polskie drogi 2017-08-17

Autobusy Mercedesa we Wrocławiu i w Warszawie

Autobusy Mercedesa we Wrocławiu i w Warszawie

Ciężarówki i Autobusy 2017-08-16

Komentuj:

~dpl1000 2009-06-08

no no taniutko! oby nie przepadła reszta pieniedzy,bo jest co budowac..

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Francja - zakaz sprzedaży aut spalinowych do 2040 roku
Francja - zakaz sprzedaży aut spalinowych do 2040 roku
Napędy ekologiczne są coraz bardziej realną alternatywą dla konwencjonalnych jednostek. Dlatego Francuzi chcą całkowicie zakazać sprzedaży aut z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi do 2040 roku.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech