mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Węzeł Warlubie na A1 dostepny dla kierowców

Węzeł Warlubie na A1 dostepny dla kierowców

Węzeł Warlubie na odcinku autostrady A1 Rusocin - Nowe Marzy został oddany 11 miesięcy przed terminem. Otwarcie nowego zjazdu na trasie A1 ułatwi podróż kierowcom jadących autostradą w kierunku Grudziądza.

Węzeł Warlubie na A1 dostepny dla kierowców
Pierwotnie węzeł Warlubie miał zostać uruchomiony wraz z otwarciem II etapu autostrady A1 pomiędzy Nowymi Marzami a Czerniewicami. Jednak w wyniku wcześniejszego zakończenia prac budowlanych na węźle, Ministerstwo Infrastruktury oraz koncesjonariusz autostrady A1 GTC doszły do porozumienia na temat warunków funkcjonowania węzła do chwili otwarcia kolejnych 62 kilometrów trasy. Ze względu na duże znaczenie węzła Warlubie dla lokalnej społeczności pierwsi kierowcy mogą z niego skorzystać juz od środy 2 lutego 2011 r.

Węzeł Warlubie, mimo że budowany w trakcie realizacji drugiego etapu autostrady A1, jest integralną częścią pierwszego odcinka inwestycji. Wybudowany został na 74 kilometrze pomiędzy funkcjonującymi już węzłami Kopytkowo i Nowe Marzy. Budowa trwała piętnaście miesięcy. Zakres prac obejmował wybudowanie wiaduktu nad autostradą, łącznic z Punktem Poboru Opłat (dwie bramki wjazdowe i dwie zjazdowe) oraz podłączenie dojazdów do istniejącego układu drogowego autostrady i przebudowanej drogi wojewódzkiej nr 214.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Audi A1
Audi A1
Cena podstawowa już od: 77 100 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.

Podobne wiadomości:

Co z trasą S6 na Pomorzu?

Co z trasą S6 na Pomorzu?

Polskie drogi 2016-12-06

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Autostrada A4 na Podkarpaciu bez utrudnień

Polskie drogi 2016-09-15

Komentuj:

~warszawiak 2011-02-07

Romek, nie masz racji. Zobacz, ile węzłów miała wybudowana przed wojną przez Niemców obecna A4. Wiele z nich niepotrzebnie zlikwidowano, a największym idiotyzmem było zlikwidowanie węzła w Owczarach na krzyżówce A4 z DK 39 . Od przybytku głowa nie boli. A węzeł Warlubie jest potrzebny choćby dla mieszkańców Grudziądza, nie będą musieli się cofać do Nowych Marz, żeby pojechać nad morze, (i na odwrót) tak samo jest potrzebny dla osób jadących do np Łeby (i oczywiście z powrotem). Bardzo dobrze, że powstał, a debilstwem było, że nie powstał od razu wraz z odcinkiem Swarożyn-Nowe Marzy.

~romek 2011-02-02

Rusocin Stanisławie Swarożyn Pelplin Kopytkowo Nowe Marzy to pierwotne wezły zaprojektowane na A1.Srednio to ok 20 km miedzy wezłami duzo czy mało.Idea dróg klasy A to budowa drogi tranzytowej z małailosci wezłow tak aby ograniczyc lokalny ruch miedzy wezłowy np kierowca wjezdza na wezel i po 10 km opuszcza go drugim wjazdem npTIR co moze powodowac lokalne spietrzenia .Budowa wezła w Warlubiu mozna powiedziec sprzyja lokalnemu biznesowi który ma mocne notowania w tym rejonie

~warszawiak 2011-02-02

Najpierw wyjasnienie: mam awarie i nie moge wbic polskich liter. A teraz do rzeczy. Bardzo dobrze, ze ten wezel powstal; jest bardzo potrzebny. Ale nie zmienie zdania(wielokrotnie o tym pisalem), ze niewybudowanie go od razu bylo wielkim kretynizmem; wezel powinien byc ukonczony w 2008 r. wraz z calym odcinkiem A1 Swarozyn-Nowe Marzy. To troche tak, jakby np wybudowac dom z cala jednolita sciana, a 2 lata potem wybic dziury w scianie i wstawic okna.

~obserwator 2011-02-02

No to teraz ogry mogą płacić.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport