mojeauto.pl > motogazeta > Polskie drogi > Zachodniopomorskie chce drugiej jezdni obwodnicy

Zachodniopomorskie chce drugiej jezdni obwodnicy

O budowę drugiej jezdni obwodnicy Kobylanki, Morzyczyna i Zieleniewa w ciągu drogi krajowej nr 10 apeluja władze województwa zachodniopomorskiego.

Zachodniopomorskie chce drugiej jezdni obwodnicy
Dla województwa zachodniopomorskiego jest to ważna inwestycja komunikacyjna, bowiem dobudowa jezdni obwodnicy Kobylanki, Morzyczyna i Zieleniewa wpisuje się w przyszłą drogę ekspresową S10. Władzom województwa zależy aby inwestycja została zrealizowana w nowej perspektywie finansowej 2014-2020.

Droga krajowa nr 10 łączy Szczecin z aglomeracjami bydgosko-toruńską i warszawską, jest również ważną trasą tranzytową na osi wschód – zachód.
Tematy w artykule: zachodniopomorskie

Podobne wiadomości:

S3 i S6 - kolejne płatne odcinki dróg

S3 i S6 - kolejne płatne odcinki dróg

Polskie drogi 2016-09-21

S6 Goleniów – Nowogard: koniec etapu projektowego

S6 Goleniów – Nowogard: koniec etapu...

Polskie drogi 2016-08-08

Komentuj:

~romek 2013-09-02

Wielokrotnie przeszukuję inernet w poszukiwaniu wstepnego planu budowy dróg na rok 2014-20 wszystko owiane jest tajemnicą?Cała to zarzadzanie wyływa chyba z centrali która poucza i mówi co ma byc budowane niezaleznie od wniosków reginalnych zarzadów. Plany budowy dróg znane sa od 1945 roku z kolejnymi modyfikacjami .Upolitycznienie ministerstwa kiepsko wpływa na kondycje organizacyjną podległych jednostek.Minister Nowak posiada wykształcenie administracyjne wiec czy ma pojecie na czym polega ta sztuka ?

~romek 2013-09-02

Widac GDDKiA w Szczecinie powinna w pierwszej kolejnosci przedstawic plan dotyczący budowy S10 Szczecin Płonsk.Co robimy teraz tj 2014-2020 a co w okresie pózniejszym 1921 -27 .Wydaje sie ze przebudowa waskich i niebezpiecznych przejazdów przez miejscowości o znacznych ograniczeniach do 40km na odcinku Suchań Recz Kalisz Pomorski Mrosławiec do Wałcza tj 90km powina zostac uwzglednina w pierwszej kolejnosci .Obwodnica Wałcza jest już chyba zaakceptowana co pozwoli znacznie przyspieszyc ruch na tej trasie .Problematyczna i duskusyjna jest obwodnica Nakła z 3 jednopoziomowymi skrzyzowaniami sterowanymi swiatłami przebudowana parę lat temu wg oszczędnościowej koncepcji .Wymaga przebudowy w celu budowy bezkolizyjnych skrzyzowań .Wyrzysk otrzymał obwodnicę z jedna nitka ale z przygotowanym pasem pod przyszła rozbudowę.Tak gwoli scisłosci budowa oszczednosciowa czyli jednej jezdni jest chyba mało ekonomiczna gdyz wymaga ponownej przebudowy co bedzie sie wiazało z dodatkowymi kosztami ,organizacją placu budowy,utrudnieniami w ruchu .Przy całym koszcie zwiazanym z budowa wiaduktów na 2 jezdnie które robia cały koszt inwestycji ułozenie nasypu i wylanie mieszanek asfaltowych od razu pod dwie jezdnie powinno byc zasadą .

~Bydgoskie 2013-09-01

My też chcemy drugiej jezdni na obwodnicy Torunia ,,,,,,

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport