mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > 570 KM w Porsche Cayenne Turbo S

570 KM w Porsche Cayenne Turbo S

Podczas trwających właśnie targów motoryzacyjnych w Detroit Porsche zaprezentowało model Cayenne Turbo S. Sportowy SUV będzie oferował 570 KM maksymalnej mocy.

570 KM w Porsche Cayenne Turbo S

Porsche, które w ostatnim czasie notuje bardzo dobre wyniki sprzedaży odświeża konsekwentnie swą gamę. W najnowszej odsłonie Cayenne Turbo S pracuje silnik V8 o pojemności 4,8 litra. Jednostka wspomagana przez podwójne doładowanie została lekko przeprojektowana, dzięki czemu jej maksymalna moc to 570 KM, a szczytowy moment wynosi 800 Nm.

Jest to wzrost o 20 KM oraz 50 Nm w stosunku do poprzedniej wersji. Dzięki tym zmianom auto przyspiesza do setki w 4,1 sekundy, czyli lepiej o 0,4 sekundy niż poprzednik. Prędkość maksymalna to 284 km/h. Niemiecki producent twierdzi, że nowy model pokonał tor Nurburgring w czasie 7:59.74 minut.

W normalnych warunkach auto jest napędzane na tylną oś, ale w razie potrzeby system PTM (Porsche Traction Management) jest w stanie przenieść odpowiednią moc na przednią oś. Cayenne Turbo S jest oferowane z ceramicznymi tarczami hamulcowymi o rozmiarach 420 mm (przednia oś) oraz 370 mm (tylna oś). Auto wyposażono standardowo w system PDCC (aktywne zawieszenie) oraz PTV Plus.

Standardowe wyposażenie Porsche Cayenne Turbo S obejmuje m.in.: 21-calowe felgi o tym samym wzorze co w modelu 911 Turbo, lampy LED, skórzaną tapicerkę, nowe kolory nadwozia.

Ceny Cayenne w wersji Turbo S w Niemczech będą zaczynały sie od kwoty wynoszącej prawie 720 tys. zł. Gdyby cena okazała się zbyt wysoka, zawsze można skusić się na "tańszą" wersję, czyli Porsche Cayenne GTS.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche Cayenne
Porsche Cayenne
Cena podstawowa już od: 361 330 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-5dr.

Podobne wiadomości:

Porsche 911 Turbo S po faceliftingu jeszcze w...

auto motor i sport 2015-03-13

W sieci pokazały się pierwsze zdjęcia Porsche 911 Turbo S po faceliftingu, ale jednak wciąż w częściowym kamuflażu. Szykuje się kosmetyczny retusz dla karoserii i niewielkie zmiany wewnątrz kabiny. 

Technika Porsche: 911 (991) od podszewki

auto motor i sport 0000-00-00

Sportowe auta zawsze chcą być pierwsze, i to nie tylko na wyścigowym torze. Porsche od 50 lat ściga się na wynalazki techniczne i należy do awangardy w tej dziedzinie. Temu wyzwaniu ma też sprostać nowe Porsche 911 Carrera.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nie masz dowodu i polisy OC? Nie dostaniesz mandatu
Nie masz dowodu i polisy OC? Nie dostaniesz mandatu
Już niedługo nie będziemy musieli wozić ze sobą dowodu rejestracyjnego i poświadczenia polisy OC. Po wielu zapowiedziach i obietnicach posłowie w końcu przegłosowali zmiany w prawie.