mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > AMG wzmacnia coupe Mercedesa

AMG wzmacnia coupe Mercedesa

Wygląd w tym modelu nie jest tak ważny, jak to co pod maską. Dwanaście cylindrów i moment obrotowy 1000 Nm to recepta AMG na najbardziej pożądane coupe z gamy Mercedesa.

AMG wzmacnia coupe Mercedesa
Pod maską znajdziemy silnik V12 biturbo o pojemności 6.0 litra. Jednostka wypluwa na asfalt poprzez koła tylne 630 KM mocy oraz 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Auto jest bezpośrednim następcą Mercedesa CL 65 AMG (C216).

Pierwszą setkę S 65 AMG Coupe osiąga w 4.1 sekundy, zaś maksymalna prędkość została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Nowy silnik spełnia nowe normy Euro6, zaś Mercedes podkreśla, że spalanie w porównaniu do jednostki z CL 65 AMG zostało zredukowane o 2.4 l/100 km. Silnik został połączony z przekładnia AMG Speedshift plus 7G-tronic.

Auto zostało wyposażone w sportowe zawieszenie Magic Body Control, która tak steruje zawieszaniem, by ograniczyć przechyły nadwozia. Można ustawić trzy tryby pracy zawieszenia, a ta funkcja dostępna jest w przedziale prędkości od 15 do 180 km/h.



S 65 AMG Coupe został wyposażony w 20 calowe obręcze z przodu i z tyłu z oponami 255/40 R 20 oraz 285/35 R 20. Opcjonalnie można wyposażyć Coupe Mercedesa w ceramiczny układ hamulcowy. W standardzie zaś znajdziemy m.in. system Active Parking Assist, zestaw kamer pokazujący obraz wokół auta, audio Burmester oraz tapicerkę AMG Exclusive wykończoną skórą nappa. Cena auta to 244,009.50 euro w Niemczech, uwzględniając podatki.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Mercedes Klasa S
Mercedes Klasa S
Cena podstawowa już od: 377 000 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Mercedes AMG E63 4MATIC+ - kombi dla spóźnialskich

Mercedes AMG E63 4MATIC+ - kombi dla...

Premiery 2017-02-02

Największy salon Mercedesa w Polsce otwarty!

Największy salon Mercedesa w Polsce otwarty!

Aktualności 2017-01-10

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.