Ponad 300 KM w kompaktowym SUVie daje sprint do setki w czasie 5.2 sekundy. Maksymalna prędkość została ograniczona do 250 km/h. Audi chwali się, że SUV z takimi osiągami średnio spala 8.8 litra benzyny. Ciężko nam w to uwierzyć, ale podobno ludziom z Ingolstadt udało się to uzyskać m.in. dzięki systemowi Start-Stop czy też regulowanej pompie oleju.
Sportowe Q3 zostało wyposażone w dobrze wszystkim znaną skrzynię S tronic. Siedmiobiegowa, dwusprzęgłowa przekładnia pracująca w zwykłym trybie D pozwala również na samodzielną kontrole skrzyni za pomocą łopatek przy kierownicy w trybie S.
Q z linii RS zostało obniżone o 25 mm dzięki zastosowaniu sportowego zawieszenia RS. Auto wyróżnia się napisem quattro na środkowym wlocie powietrza, aluminiowymi relingami, tylnym dyfuzorem oraz spojlerem zamontowanym na krawędzi dachu. Niemiecki producent postanowił wyposażyć auto w jedną, owalną, ale szeroką końcówkę wydechy. Taki zabieg sprawia, że auto traci nieco z charakteru modelów RS.
W środku dostajemy sportowe fotele obszyte skórą i Alcantarą i wielofunkcyjną kierownicę spłaszczoną u dołu, taką jak w innych modelach RS. Na liście opcjonalnego wyposażenia znajdziemy m.in. nawigację MMI Navigation plus, system Audi connect czy też audio sygnowane przez firmę Bose.
Fanów gadżetów ucieszy wyświetlacz pokazujący ciśnienie ładowania, temperaturę oleju czy "czas okrążenia". Ta ostatnia funkcja jest naszym zdaniem zbędna, kto o zdrowych zmysłach sprawdza SUVa na torze? Bądźmy poważni.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!