mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Audi TT Roadster

Audi TT Roadster

Audi pokazało swoje najnowsze dziecko, które powstało po odjęciu dachu niedawno wprowadzonemu na rynek modelowi TT Coupe. Audi TT Roadster na pierwszych rynkach pojawi się już wiosną przyszłego roku.

Audi TT Roadster

Ponieważ miękki dach to teoretycznie mniejsze bezpieczeństwo, a jednocześnie większy hałas w środku, zastosowano materiały bardziej wytrzymałe oraz zapewniające lepsze wyciszenie.
 
Audi TT Roadster oferowany będzie na początku z dwoma silnikami benzynowymi. Mocniejszą jednostką będzie 3,2-litrowy silnik V6 o mocy 250 KM i maksymalnym momencie obrotowym 320 Nm. Drugi silnik to jednostka 2.0 TFSI o mocy 200 KM i maksymalnym momencie 280 Nm.
 
Mocniejsza wersja silnikowa, oferowana z napędem na cztery koła, osiąga prędkość 100 km/h już po 5,9 sekundy, zaś maksymalna prędkość jest elektronicznie regulowana przy 250 km/h. Średnie spalanie tej wersji ma oscylować wokół 9,5 litra benzyny na 100 km. Wersja 2.0 TFSI "setkę" osiągnie po 6,5 sek., a jej maksymalna prędkość wynosi 237 km/h. Średnie zużycie paliwa wynosi w tym przypadku 7,8 l/100 km. Obie wersje oferowane będą z 6-biegową skrzynią manualną, zaś na życzenie można zamówić automatyczną, dwusprzęgłową skrzynię S-Tronic. Opcjonalnie dostępne będzie także półaktywne zawieszenie magnetic ride - automatycznie dopasowujący sztywność jego pracy.
 
Ceny Audi TT Roadster na rynku niemieckim będą się zaczynać odpowiednio od 33.800 oraz 43.800 euro.
 
Czytaj także:

Mocniejsze TT w produkcji (2006-08-22)

Audi TT daje pracę (2006-08-14)

Diesel w TT (2006-07-11)

Nowe Audi TT odsłonięte! (2006-04-07)
 

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Audi TT
Audi TT
Cena podstawowa już od: 145 300 PLN brutto
Dostępne nadwozia: coupe-3dr.

Podobne wiadomości:

Audi Q5 - znamy cenę

Audi Q5 - znamy cenę

Aktualności 2016-12-08

Audi Sport GmbH - nowa-stara marka z Neckarsulm

Audi Sport GmbH - nowa-stara marka z...

Samochody luksusowe 2016-12-02

Komentuj:

~Pele 2006-11-01

Nie ma szans z S2000, 350Z czy RX-8.... Ładniejsza też jest Brera, ale wiadomo Alfy nie są zbyt niezawodne.

~Mirek(Poznań) 2006-11-01

No więc, uważam TT za dobre autko, jednak technicznie to A3 / Golf / Jetta. Niestety. A szkoda, bo nadwozie ładne (poza atrapą chłodnicy). I tu dochodzi odwieczny problem - TT nie jest prawdziwym AUDI (jak Q7, A8 czy R8), tylko Volkswagenem ze zmienioną "budą"...

~REG 2006-11-01

TT nie jest prawdziwym sportowym autem,ale i tak jest ciekawym, dość ładnym coupe. Niezła bryka, tylko cen a za wysoka ! Wole 350Z albo RX-8

~Macko 2006-11-01

GRILL spaskudził wszystkie nowe Audi... Mój ojciec chiał kupić A4-ke, ale jak zrobili jej facelifting i wsadzili nowy wielki grill i z tułu światła od KIA :D :D to podziękował i kupił Lexusa IS200. Ładniejszy, lepiej wykonany, bardziej niezawodny i kosztuje tyle samo.

~Dreynor 2006-10-20

Audi TT ma mieć przedni napęd? Zalecam przeczytać artykuł jeszcze raz... Jest dobrze napisane, że ma napęd na 4 koła! Nie tylko piękne auto (moim zdaniem grill jest ładny, ale to kwestia gustu), ale też piękne wykończenie i to coś co nie ma żaden roadster a w górzystych rejonach jest niebem to właśnie ten napęd na cztery koła (jeszcze Alfa Brera ma taki napęd). W zimie to można łatwo zniszczyć takie roadstery jak Nissan 350 Z, Mazda RX8, Honda S2000. Na krętych i lekko oblodzonych drogach to jest katorga. A ja nie chce kupować samochodu, żeby się zabić, tylko chcę cieszyć się jazdą. Ogółem: piękne, oszczędne, z dobrymi osiągami i co najważniejsze, bezpieczne jak na polskie drogi :)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport