mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Audi TT offroad?

Audi TT offroad?

W Ingolstadt ktoś chyba najadł się grzybków halucynogennych i to prawdopodobnie cały zarząd, skoro zgodził się na pokazania takiego modelu. Poznajcie Audi TT przygotowane do offroadu. Ciekawe, czy w planach mają starty w Dakarze?

Audi TT offroad?
Koncepcyjny model z Pekinu charakteryzują wymiary zbliżone do kompaktowego Q3: długość 4,39 m, szerokość 1,85 m i rozstaw osi 2,63 m. TT offroad jest o 8 cm niższy od Q3. Jeśli ktoś kiedyś z Was zastanawiał się (tak, na pewno takie osoby są na świecie) jak będzie wyglądać TT w skórze SUVa. To właśnie tak. Projektanci wyposażyli samochód w 21-calowe felgi.

Przód i tylny pas z reflektorami to nie jedyne cechy w wyglądzie zapożyczone z TT coupe. Kolejny element to np. dobrze znany wszystkim wlew paliwa. Wersja offroad dostała nakładki progowe i zderzaki, które samochód zaliczają do tych uterenowionych.


W środku wizytówka nowej TT, czyli deska rozdzielcza pozbawiona charakterystycznej konsoli centralnej z dużym wyświetlaczem zamiast konwencjonalnych zegarów. Wnętrze dostosowano dla 4 osób montując sportowe fotele.



Nowość na pokładzie to system wspomagający kierowcę, który zadebiutuje niedługo w modelach Audi. Asystent skrzyżowań pozwala poprzez czujniki radarowe i szerokokątną kamerę monitorować to co dzieje się przed i po bokach auta. Gdy system wykryje zbliżający się pojazd jadący prostopadle to zareaguje, a w skrajnym przypadku zmniejszy skutki kolizji. Dodatkowo w Audi pojawia się również system dostępu online do sygnalizacji świetlnej. Dzięki Internetowi nasz samochód pobiera informacje od centralnego komputera sterującego sygnalizacją w mieście i zasugeruje nam z jaką prędkością powinniśmy dojeżdżać do następnego skrzyżowania, tak by nie czekać na zielone.

Pod karoserią napę e-tron, czyli hybryda plug in. Całość dostarcza 408 KM mocy i 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pierwszą setkę samochód ma osiągać w czasie 5.2 sekundy, a maks. prędkość ograniczono do 250 km/h. Audi deklaruje spalanie na poziomie 1.9 l na 100 km. Zasięg terenowego TT wynosi 880 KM.

Sercem układu hybrydowego jest jednostka 2.0 TFSI o mocy 292 KM (380 Nm). Silnik spalinowy dostaje wsparcie od elektrycznej jednostki, która gwarantuje 40 kW i 220 Nm. Zestaw ożeniono z przekładnią dwusprzęgłową e-S tronic. Drugi silnik elektryczny jest zamontowany przy tylnej osi i maksymalnie dostarcza 85 kW i 270 Nm. Do samochodu dedykowane są 3 tryby jazdy, które wybieramy za pomocą Audi drive select - EV, Hybrid oraz Sport.

W bagażniku umieszczono specjalny schowek a w nim zdalnie sterowany model w skali 1:8, który jest wiernym odwzorowaniem koncepcyjnego TT. Jak na razie Audi nic nie mówi o seryjnej produkcji modeli TT offroad. I oby na rozmowach temat się zakończył.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Audi TT
Audi TT
Cena podstawowa już od: 148 400 PLN brutto
Dostępne nadwozia: coupe-2dr.

Podobne wiadomości:

Jakość tkwi w szczegółach

auto motor i sport 0000-00-00

Identyczna szerokość szczelin między elementami karoserii, porządne plastiki i równe szwy tapicerki – jakie to ma właściwie znaczenie? Bardzo duże, bo tylko solidnie zmontowane auto może być niezawodne. Czy Kia Rio jest wykonana tak dobrze jak Mercedes S?

Nowe Audi A7 oficjalnie zaprezentowane

Nowe Audi A7 oficjalnie zaprezentowane

Aktualności 2017-10-26

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
Nie jest już modnym crossoverem, ale przestronnym i komfortowym autem kompaktowym. Odświeżony Citroen C4 Cactus zachwyca na wiele sposobów.