mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > BMW 3,0 CSL Hommage odsłonięte

BMW 3,0 CSL Hommage odsłonięte

Niemcy przedstawili światu studyjny model, który zawstydza wiele projektów. BMW 3,0 CSL wygląda bajecznie. Stylistyczny majstersztyk to demonstracja siły niemieckich projektantów i hołd złożony legendarnemu BMW 3,0 CSL. Auto debiutuje na imprezie Concorso d’Eleganza Villa d’Este.

BMW 3,0 CSL Hommage odsłonięte
Siła designu BMW 3,0 CSL Hommage to detale. Przednie nadkola rozciągnięte i wciśnięte w maskę oraz agresywnie wyglądający przód z potężnym girillem, sprawiają, że ten samochód przeraża niczym pojazd batmana. Charakter łagodzi lakier limonkowy. Przerwa pod naciągniętym na maskę nadkolem została powtórzona z tyły poprzez duży, ciekawie zaprojektowany spojler tylny. Przez całą jego długość biegnie światło stop, co wygląda fenomenalnie. Całość podkreślają laserowe reflektory LED z przodu.



Koncepcyjny model nie posiada konwencjonalnych lusterek bocznych. Zamiast tego zamontowano kamery. Hommage postawiony został na 21-calowych, aluminiowych felgach. W kabinie zamontowano dwa lekkie fotele sportowe z pikowaną czarną skórą, kontrastowymi przeszyciami oraz 6-punktowymi pasami. Futurystyczne wnętrze wykonano m.in. z włókna węglowego, a podkreśleniem przyszłościowych rozwiązań jest wolant zamiast tradycyjnego wieńca kierownicy. W tym aucie nawet klatka bezpieczeństwa to dzieło sztuki.

Pod maską pracuje silnik sześciocylindrowy z systemem eBoost, jednak więcej szczegółów Niemcy zdradzać nie chcą. Szansę na produkcję tego modelu są niestety bliskie zera.
Zobacz koniecznie: Wszystko o BMW
Tematy w artykule: BMW BMW Concept Concorso d'Eleganza Villa d'Este

Podobne wiadomości:

BMW Serii 4 - cała gama po liftingu

BMW Serii 4 - cała gama po liftingu

Premiery 2017-01-17

Mercedes sprzedał więcej aut niż BMW!

Mercedes sprzedał więcej aut niż BMW!

Aktualności 2017-01-10

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Bezpieczny samochód służbowy
Bezpieczny samochód służbowy
Organizacja WHO szacuje, że 30 proc. wypadków drogowych ma związek z pracą. Europejskie statystyki pokazują, że w transporcie ginie najwięcej pracowników. Dlatego firmy muszą mocniej angażować się w poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego.