mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Caddy Life z Poznania

Caddy Life z Poznania

Nowy Caddy Life jest przedstawicielem klasy kompaktowych vanów opartym na technologii Golfa V. Caddy Life jest samochodem dla wszystkich i na każdą okazję. Jest małym VW-Busem.

Caddy Life z Poznania

Z nowym Caddy Life podróżowanie jest przyjemniejsze i wygodniejsze. Montowana na życzenie druga kanapa z tyłu sprawia, że ten wszechstronny samochód może awansować do rangi busa. Przy takim wyposażeniu pasażerowie będą czuli się podczas podróży jak w kinie – każdy rząd siedzeń jest umieszczony trochę wyżej niż poprzedni, co z pewnością ucieszy zwłaszcza dzieci. Poza tym drzwi przesuwne o szerokości 700 mm umieszczone z obu stron pojazdu znacznie ułatwiają wsiadanie i wysiadanie.

Nowy Caddy Life udźwignie nawet 608 kg bagażu. Dzięki swojej funkcjonalności jest praktycznym i niezawodnym towarzyszem w życiu codziennym. Bagażnik Caddy Life ma pojemność maksymalną 2.239 litrów. Montowaną seryjnie trzyosobową kanapę tylną można złożyć w całości lub częściowo, a opcjonalną kanapę dwuosobową wymontować. Jeżeli okaże się, że jeszcze nie wszystko zabraliśmy, do haka holowniczego można zaczepić – w zależności od wersji silnika – przyczepę o ciężarze do 1500 kg.

Fotel kierowcy posiada regulację wysokości. Optymalny widok na deskę rozdzielczą i wygodę manewrowania gwarantuje kierownica wyposażona seryjnie w regulację wysokości i kąta pochylenia. Kolejną zaletą Caddy Life są schowki i półki. W podstawie fotela kierowcy umieszczono obszerną szufladę, a duża półka nad przednią szybą pozwala na przewożenie licznych drobiazgów. Kolejne schowki i uchwyty na kubki znajdują się w konsoli środkowej i w wewnętrznej tapicerce drzwi. W przednich drzwiach można schować nawet litrowe butelki z napojami. Climatic, ogrzewanie foteli i system nawigacji satelitarnej z dużym, kolorowym monitorem, są dostępne jako elementy wyposażenia dodatkowego.

Opierając się na technologii Golfa V, nowy Caddy Life postawił na dynamikę, trwałość, oszczędność i wysoką wartość przy odsprzedaży. Do wyboru są cztery jednostki napędowe: silniki benzynowe 1,4 o mocy 55 kW (75 KM) i 1,6 o mocy 75 kW (102 KM) oraz silniki diesla 2,0 SDI o mocy 51 kW (70 KM) i 1,9 TDI o mocy 77 kW (105 KM). Nowy Caddy Life jest kontrolowany w krytycznych sytuacjach przez takie systemy jak ABS, ASR (antypoślizgowa regulacja napędu) i MSR (system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem). Systemy te w razie zagrożenia ingerują precyzyjnie w układ hamulcowy i układ sterowania pracą silnika. Na życzenie można zamontować także ESP (elektroniczny program stabilizacji toru jazdy) z asystentem hamowania. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera oraz boczne poduszki powietrzne należą naturalnie do wyposażenia seryjnego.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Autobusy szkolne są w tragicznym stanie
Autobusy szkolne są w tragicznym stanie
Najwyższa Izba Kontroli przeprowadziła kontrolę działań transportowych gmin w zakresie realizacji obowiązku dowożenia dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół. Wyniki tej kontroli są zatrważające.