mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Chevrolet Corvette Z06 śmieje się z europejskich aut

Chevrolet Corvette Z06 śmieje się z europejskich aut

Amerykanie siedzą, paląc cygaro, i śmieją się z europejskich super aut. Dlaczego? Powód jest jeden - na targach w Detroit Chevrolet pokazał wzmocnioną Corvette Stingray z oznaczeniem Z06.

Chevrolet Corvette Z06 śmieje się z europejskich aut
Wzmocnione Corvette wygląda obłędne. Połączenie żółtego lakieru z czarnymi elementami i włóknem węglowym robi takie wrażenie jak Mila Kunis w bikini. Stylistycznie samochód to najostrzejsze danie z możliwych z najlepszymi cechami Corvette Stingray. Projektanci za cel nadrzędny postawili sobie projekt dający jak najlepszy docisk.

Auto dostępne będzie z 3 poziomami docisku aerodynamicznego. Pierwszy podstawowy to czarna maska wykonana z włókna węglowego oraz tylny spojler z pakietu Z51 Performance dostępnego dla zwykłej Corvette'y. Drugi poziom  to wzbogacenie bodykitu o przedni spliter i dodatkowe elementy wykonane z włókna węglowego. Trzeci pakiet to Z07, który dostarcza jeszcze większego przedniego splitera oraz regulowanej środkowej części tylnego spojlera. Chevy chwali się, że z tym pakietem auto generuje największy docisk jaki kiedykolwiek udało się osiągnąć w aucie General Motors.



Pod maską silnik V8 6.2 l LT4 wyposażony intercooler i sprężarkę doładowującą o pojemności 1.7-litra firmy Eaton. Na tylne koła trafia moc 635 KM oraz potężny moment 861 Nm. Auto jest dostępne z manualną, 7-biegową przekładnią lub 8-biegowym automatem.


Chevrolet deklaruje, że auto na rynku pojawi się na początku przyszłego roku. Na pewno już ustawiła się kolejka po ten samochód, a pierwszy na liście jest zapewne sam belzebub.

Podobne wiadomości:

Chevrolet Corvette Shooting Brake - w sam raz na zakupy

Chevrolet Corvette Shooting Brake - w sam raz...

Aktualności 2016-04-06

Nowy Chevrolet Camaro ZL1

Nowy Chevrolet Camaro ZL1

Premiery 2016-03-16

Komentuj:

marko1 2015-08-14

@kamil111^ jak to mówią o gustach się nie dyskutuje ale dla mnie to bomba w tym kolorze a poza tym każda potwora znajdzie swojego amatora.

~kamil111 2015-08-13

nie maja sie z czego smiac cena jest atrakcyjna ale nie bierze sie z nikad wyglad auta bardzo przecietny ten spoiler z tylu wyglada jak z chinskiego marketu w srodku wciaz szaro lepiej niz w c7 ale go amg gt czy 911 wciaz lata swietlne kiepsko wyglada tez kierownica jak z mondeo tylko splaszczona u dolu brak miejsca z tylu co do mechaniki brak szybkiej skrzyni silnik to wciaz archaiczny pushrod nie lubie ich dzwieku wole np 4.2 od audi lub v 10chyba 5.2 eogole nie podobaja mi sie niskoobrotowe v 8 poprostu wole wysokoobrotowe silniki jak 4.5 ferrari poprostu w tym aucie widac gdzie poczyniono oszczednosci moze bedzie szybsze od amg gt czy 911 ale czas na nurburgringu nie ma znaczenia dla przecietnego kupujacego liczy sie marka prestiz jakosc wykonania czy nowinki techniczne a nie ile g samochod osiagnie w zakrecie ja kupilbym 911 lub nowego huracana mimo ze sa 2 razy drozsze moim zdzniem corvetta nic nie wnosi nowego ani pod wzgledem wygladu ani pod wzgledem technicznym to swietny woz biorac pod uwage cene ale czasami to za malo w skali od 1-10 daje mu 7 na wiecej nie zasluguje ale to moje zdanie

~Tomasz 2014-01-16

dla mnie Corvette ma więcej charakteru niż Lambo, np kwadratowe Galardo, a jest równie historyczne co każde Ferrari tylko że 2-3 razy tańsze! zadbaną kilkuletnią Corvette można kupić juz za 60 tyś. a i serwis wiele tańszy!!!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport