mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Fiat bez dachu

Fiat bez dachu

Na rozpoczynających się w najbliższy piątek (29 sierpnia) targach caravaningu w Dusseldorfie Fiat zaprezentuje swojego najmniejszego dostawczaka w "plażowej" aranżacji o nazwie Portofino.

Fiat bez dachu
Fiat Portofino stworzony został bowiem na bazie wersji Fiorino Combi, przy współpracy dwóch firm - Vernagallo-Holiday, która specjalizuje się w tworzeniu małych, rekreacyjnych pojazdów oraz firmy SALT, znanej z budowy nietypowych i specjalistycznych nadwozi.

Portofino jest współczesną interpretacją aut typu buggy, które szczególnie często w latach sześćdziesiątych ubiegłego stulecia były budowane przez niezależnych producentów na bazie niektórych małych Fiatów.

Fiat Portofino nie ma ani dachu, ani drzwi. Mierzy 4 m długości i 1,7 m szerokości, co zapewnia mu niezłą manewrowość - średnica zawracania nie przekracza 10 m. We wnętrzu Portofino bez większych problemów zmieści się pięć osób. Tylną kanapę, dzieloną w stosunku 1/3 - 2/3 można przesuwać i składać, a nawet wyciągać z auta, co pozwoli przewozić dość długie przedmioty.

Do napędu Portofino mogą posłużyć dwie jednostki, jakie dostępne są także w dostawczym Fiorino - benzynowy 1,4 oraz diesel 1,3 Multijet, który z filtrem cząstek stałych emituje mniej niż 120 g CO2/km.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Fiat Fiorino
Fiat Fiorino
Cena podstawowa już od: 40 098 PLN brutto
Rodzaj samochodu: dostawczy osobowy
Zobacz koniecznie: Wszystko o Fiat Fiorino Wszystko o Fiat
Tematy w artykule: Fiat Fiat Fiorino

Podobne wiadomości:

Fiat Tipo hatchback i kombi - polskie ceny

Fiat Tipo hatchback i kombi - polskie ceny

Aktualności 2016-11-23

Fiat Mobi Drive - kompakt nie dla Europy

Fiat Mobi Drive - kompakt nie dla Europy

Aktualności 2016-11-10

Komentuj:

~filipek 2008-08-27

ee nie przesadzaj, nawet nawet, w sam raz by nad morzem z hotelu podjechac sobie na plaze, albo na pole golfowe :-)

~pyt 2008-08-27

brzydki

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe silniki i skrzynia biegów z polskich fabryk Toyoty
Nowe silniki i skrzynia biegów z polskich fabryk Toyoty
Pod koniec 2018 r. w Wałbrzychu Toyota Motor Manufacturing Poland rozpocznie produkcję nowych przekładni do hybrydowych modeli Toyoty. Z kolei w 2017 i 2019 roku będą montowane nowe silniki w fabyrce w Jelczu-Laskowicach.