mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Fiat przedstawia flagowy model po liftingu

Fiat przedstawia flagowy model po liftingu

Na polski rynek dumnie wjeżdża kultowy model 500, który przeszedł facelifting. Jakie nowości pojawiły się przy okazji liftingu? Nowe kolory nadwozia, elementy wyposażenia, nowy ekran oraz nowa wersja Cult.

Fiat przedstawia flagowy model po liftingu
Włoski koncern model 500 produkuje w dwóch zakładach. W Meksyku, w miejscowości Toluce oraz nad Wisłą w Tychach. Polskie ramie włoskiego koncernu Fiat Auto Poland nową 500-tkę (Seria 3) wprowadza na rynek rodzimy.

Jedna z najważniejszych zmian to nowy ekran TFT o przekątnej 7-cali, który zastąpił tradycyjne zegary. Centralnym elementem na wyświetlaczu jest wizualizacja 500-tki, który sygnalizuje działanie czujników parkowania, otwarcia bagażnika, czy drzwi. Nad nim wyświetlana jest prędkość. Po bokach znajdziemy wskaźnik obrotów (ten większy z lewej strony) i użycia turbo sprężarki (ten większy z prawej). Mniejszy wskaźnik z lewej pokazuje temperaturę silnika, zaś prawy poziom paliwa. W ofercie pojawiły się dwa nowe kolory nadwozia - Miętowy Lattementa oraz Biała Perła.



Wraz z liftingiem Fiat dodaje do gamy kultowego modelu czwartą wersję wyposażenia. Obok Pop, Lounge i Sport debiutuje wersja Cult. Model 500C od teraz będzie też dostępny w wersji Lounge. Klient będzie mógł wybrać spośród czterech silników: 1.2 69KM, 0.9 TwinAir Turbo wersji  85KM i 105KM oraz  1.3 MultiJet II 16v 95KM z systemem Start&Stop.

Wersja Cult od teraz będzie topową wersją oferowaną z 69-konnym silnikiem 1.2 lub 105-konnym 0.9 TwinAir Turbo. Fiat oparł tę wersję na wariancie Lounge. Cult została wzbogacona o część dachu lakierowaną na błyszczący czarny i nowe 16-calowe felgi.



We wnętrzu zejdziemy skórzaną tapicerkę dopasowaną kolorystycznie do deski rozdzielczej. Dodatkowo na pokładzie znajdziemy automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania, światła przeciwmgielne i wspomniany wyżej wyświetlacz TFT.

Fiat deklaruje, że na razie ceny modelu 500 nie ulegną zmianie.  Fiat 500 MY2014 w wersji Pop kosztuje 45 000 PLN, a w wersji Lounge od 53 000 PLN. Cena wersji Sport zaczyna się od 54 000 PLN, a nowej wersji Cult od 61 000 PLN. Fiat 500C Lounge kosztuje od 64 000 PLN.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Fiat 500
Fiat 500
Cena podstawowa już od: 43 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. hatchback-3dr. van-5dr.

Podobne wiadomości:

Fiat Tipo hatchback i kombi - polskie ceny

Fiat Tipo hatchback i kombi - polskie ceny

Aktualności 2016-11-23

Fiat Mobi Drive - kompakt nie dla Europy

Fiat Mobi Drive - kompakt nie dla Europy

Aktualności 2016-11-10

Komentuj:

~kami 2014-10-10

Pewnie wygodniej w pedalskim Oplu Adamie, co prosto z fabryki jedzie do serwisu, albo w obleśnym vw up, co wygląda jak śmietnik i 3 cylindry trzesa buda tak, ZS można porównać to do żuka z lat 60 nie pomijając wyposażenia, plastik, którego zabrakło i Bacha i szyby co sie nie odsuwają, tylko uchylając, zapomnieli jedynie wrzucić gratis Niemcy gaz do środka żeby można było szybko sie zagazować w tej puszce

~bodzio 2014-05-05

Sorry , ale chyba komuś z Fiata padło na głowę. Za takie "G" życzą sobie od 44 do 51 tys zł. Za te pieniądze można już kupić auto , a nie siatkę na zakupy. dla 2 ch osób.nBodzio - pierwszy fiat 126 i już nigdy więcej.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe silniki i skrzynia biegów z polskich fabryk Toyoty
Nowe silniki i skrzynia biegów z polskich fabryk Toyoty
Pod koniec 2018 r. w Wałbrzychu Toyota Motor Manufacturing Poland rozpocznie produkcję nowych przekładni do hybrydowych modeli Toyoty. Z kolei w 2017 i 2019 roku będą montowane nowe silniki w fabyrce w Jelczu-Laskowicach.