mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Fiesta ST: sportowa tradycja

Fiesta ST: sportowa tradycja

Wprowadzenie do sprzedaży sportowej wersji Forda Fiesty ST jest nawiązaniem do tradycji modelu z lat 80-tych.

Fiesta ST: sportowa tradycja

Logo ST (Sports Technologies) na tylnej klapie pierwszy raz pojawi się bez liczby oznaczającej moc silnika, w przeciwieństwie do grupy modeli Forda w sportowej wersji, Focus ST 170 czy też Mondeo ST 220. Mimo iż Fiesta ST ma czym się pochwalić. Pod maską znajdzie się 150-konny, dwulitrowy silnik Duratec ST, który przewyższa o 50 KM najmocniejszy silnik stosowany w "normalnej" Fieście, co przekłada się na 2 sekundy w przyspieszeniu do 100 km/h.

Zewnętrznie nowa wersja nie będzie zbytnio różnić się od zwykłej Fiesty. Zmieniona została lekko przednia maska z kratką chłodnicy, głębiej osadzony przedni zderzak oraz zintegrowane progi. Klamki oraz boczne lusterka mają kolor nadwozia. Sportowy wygląd podkreślić mają 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich metali z felgami wieloszprychowymi oraz niższe zawieszenie. Wewnątrz znajdują się sportowe fotele w czarno czerwonym, skórzanym obiciu oraz trójramienna skórzana kierownica z jednym ramieniem aluminiowym.

Więcej szczegółów oraz ceny Fiesty ST zostaną podane tuż przed rozpoczęciem sprzedaży modelu, który planowany jest na koniec tego roku.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport