Hilux II

Pick-upy cieszą się w naszym kraju średnim zainteresowaniem, ale kolejna wersja modelu Toyota Hilux warta jest uwagi. Stylistycznie zwraca się w stronę klasycznych samochodów osobowych.

Hilux II

Przede wszystkim producent chce optycznie uprzyjemnić wizerunek tradycyjnie dużego, roboczego auta. Smukła reflektory wzorują się na tych z Corolli czy szykownych Lexusów. Stylizacja atrapy chłodnicy przypomina natomiast średni model Avensis. Linia całego nadwozia ma więcej niż zazwyczaj wyprofilowań, a całość mogą wieńczyć chromowane lusterka wsteczne.

Pod nowym nadwoziem - z podwójną lub pojedynczą kabiną - znajdą się również nowe jednostki napędowe. Trzy benzynowce (2.0 100KM, 2.7 160KM i 4.0 V6 238KM) oraz dwa diesle w technologii D-4D (2.5 102KM i 3.0 163KM). Łączna liczba możliwych wariacji wersji (typ nadwozia, silnika i przeniesienia napędu) będzie wynosić 15.

Nadwozie zostało opracowane tak by dostarczyć więcej miejsca dla pasażerów i jednocześnie wytrzymywać wszelkie przeciążenia i ewentualne uderzenia. Specjalne strefy pochłaniające energię kolizji ograniczają możliwość dramatycznego zmniejszenia przestrzeni pasażerskiej, co też przeszło do Hiluxa z mniejszych modeli Toyoty.

Jak dotychczas nie wiadomo jeszcze kiedy i w jakich opcjach nowa Toyota Hilux trafi na nasz rynek. Obecnie w Polsce jest ona oferowana jedynie z 2.5-litrowym dieslem D-4D, z pojedynczą lub podwójną kabiną, w cenach od 93.000 zł.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Toyota Hilux Wszystko o Toyota
Tematy w artykule: Toyota Toyota Hilux

Podobne wiadomości:

Toyota z rekordem aut hybrydowych w Polsce

Toyota z rekordem aut hybrydowych w Polsce

Aktualności 2017-03-13

Toyota Yaris GRMN - 210 KM w maluchu

Toyota Yaris GRMN - 210 KM w maluchu

Aktualności 2017-02-22

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
70. urodziny marki Ferrari
70. urodziny marki Ferrari
W 2017 roku mija 70 lat od momentu, kiedy Enzo Ferrari zbudował swój pierwszy drogowy samochód.