mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Hybrydowy studyjny model Audi

Hybrydowy studyjny model Audi

Audi e-tron Spyder to otwarty samochód sportowy z napędem hybrydowym typu plug-in.

Hybrydowy studyjny model Audi

Całe auto jest niezwykle niskie - ma tylko 1,11 metra wysokości, 4,06 metra długości i szerokość 1,81 metra. Napędzane jest silnikiem Diesla w układzie V6 biturbo o mocy 300 koni mechanicznych, umieszczonym z tyłu oraz, zainstalowanymi na przedniej osi, dwoma silnikami elektrycznymi o łącznej mocy 64 kilowatów.

Samochód ze względu na swoją wyjątkowo niską masę 1450 kilogramów ma niezwykłe osiągi - 4,4 sekundy do setki, a prędkość maksymalna to, ograniczone elektronicznie, standardowo dla niemieckich samochodów, 250 kilometrów na godzinę. Auto dysponuje momentem obrotowym 650 niutonometrów plus 352 generowane przez silnik elektryczny. Łączna wartość daje imponujący wynik.

 

Audi twierdzi, że ich koncepcyjny produkt zachowuje się na drodze lub torze jak gokard z powodu swojego idealnego rozkładu masy, jej niewielkiej wartości i krótkiemu rozstawowi osi. Średnie spalanie układu napędowego to jedynie 2,2 litra na 100 kilometrów, a zasięg, jaki auto osiąga maksymalnie, to ponad 1000 kilometrów.

Stylistyką samochód przypomina bardzo model R8 Spyder, podobnie jak i wymiarami. Jego rozstaw osi jest jednak skrócony w porównaniu do paliwożernego brata o całe 22 centymetry.


Podobne wiadomości:

Audi Q8 – koncept jest już gotowy

Audi Q8 – koncept jest już gotowy

Aktualności 2016-12-23

Wydanie specjalne

Wydanie specjalne "auto motor i sport": Audi...

Aktualności 2016-12-16

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Mercedes Digital Light HD - rewolucyjne światła ze Stuttgartu
Mercedes Digital Light HD - rewolucyjne światła ze Stuttgartu
Mercedes przedstawił nowe reflektory, które zostały wykonane w technologi HD. Nowe lampy "potrafią" wyświetlać znaki na drodze. Rewolucyjne rozwiązanie techniczne trafi do przyszłych modeli Mercedesa.