mojeauto.pl > motogazeta > Premiery > Jaguar odsłonił nadwozie XFa

Jaguar odsłonił nadwozie XFa

Brytyjska marka dziś zaprezentowała model, który już od kilkudziesięciu dni pojawiał się na zdjęciach szpiegowskich z zamaskowaną tylną częścią nadwozia. Tak, Jaguar zaprezentował model XF w wersji kombi.

Jaguar odsłonił nadwozie XFa
Skoro jest to auto z nadwoziem kombi to kwestią, która najbardziej będzie interesować potencjalnych klientów jest pojemność bagażnika. W normalnych warunkach wynosi ona 550 litrów. Gdy złożymy tylną kanapę dzieloną w proporcji 40:60 pojemność bagażowa wzrasta do 1675 litrów. Konkurencyjne BMW Serii 5 Touring legitymuje się pojemnością 560 l(1670 l), Mercedes Klasy Kombi dostarcza aż 695 litrów pojemności w bagażniku (max 1950l) zaś Audi A6 Avant posiada 565 litrów pojemności bagażnika (1680 l max.).

Jaguar Sportbrake został zaprojektowany tak, że powiększenie bagażnika i dodanie tylnej klapy nie razi. Fakt, niektórzy uważają, że limuzyny tej klasy w wersji kombi to profanacja, ale skoro znajdują się osoby kupujące takie auta to jest dowód, że takie auto każdy producent w tym segmencie powinien mieć. Wnętrze Jaguara XF Sportbrake to materiały najwyższej jakości. Znajdziemy tu ekran dotykowy znajdujący się w konsoli centralnej pozwalający obsługiwać nawigację oraz inne funkcje znajdujące się w samochodzie. Dzięki samopoziomującemu się zawieszeniu auto pozostaje cały czas w jednej pozycji nawet, gdy kufer bagażnika jest załadowany po sam sufit. Dodatkowo samochód może być wyposażony w pakiety stylizacyjne Aero oraz Black. Pod maską mogą pracować turbodiesle czterocylindrowe jak i sześciocylindrowe.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Jaguar XF
Jaguar XF
Cena podstawowa już od: 199 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Jaguar XKSS - wskrzesili legendę

Jaguar XKSS - wskrzesili legendę

Samochody luksusowe 2016-11-18

Jaguar I-Pace Concept - elektryczny kocur

Jaguar I-Pace Concept - elektryczny kocur

Premiery 2016-11-15

Komentuj:

~XF kombi 2012-03-11

Kombiak prezentuje się dobrze, ale MZ limuzyna i tak ładniejsza. XF to bardzo dobre auto, ale wśród marek premium jest też kilka lepszych modeli, szczególnie E klasa, seria 5 i nowy GS. XF-owi brakuje napędu 4x4 lub/i mocniejszych jednostek, żeby nawiązać rywalizację z czołówką.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport